Stručni rad
Posredovani prijenos u poučavanju programiranja s vizualnim programskim jezicima
Divna Krpan
orcid.org/0000-0002-5464-0711
; Prirodoslovno-matematički fakultet u Splitu
Damir Brčić
; Splitsko-dalmatinska županija
Sažetak
Programeri početnici često smatraju programiranje teškim i zahtjevnim. Takva percepcija negativno utječe na motivaciju, a problemi na koje nailaze u prvim koracima učenja potvrđuju njihova očekivanja tako da vrlo brzo odustaju. Jednostavnija sintaksa i okruženje mogu početnicima olakšati prvi susret s programiranjem, odnosno spustiti prag kojeg moraju prijeći kako bi nastavili dalje prema složenijim programskim jezicima. Prema tome, važno je odabrati jezik i okruženje primjereno dobi učenika. U radu se opisuju primjeri didaktičkih alata za poučavanje programiranja za različitu dob i opis vrednovanja projekata u vizualnom programskom jeziku.
Ključne riječi
Hrčak ID:
208140
URI
Datum izdavanja:
6.11.2018.
Posjeta: 1.956 *