hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

PROCJENA PSIHOMETRIJSKIH KARAKTERISTIKA LJESTVICE ZA MJERENJE TRŽIŠNE ORIJENTACIJE

Ljiljana Božić
Edo Rajh

Puni tekst: hrvatski, pdf (195 KB) str. 38-50 preuzimanja: 955* citiraj
APA 6th Edition
Božić, Lj. i Rajh, E. (2008). PROCJENA PSIHOMETRIJSKIH KARAKTERISTIKA LJESTVICE ZA MJERENJE TRŽIŠNE ORIJENTACIJE. Ekonomski pregled, 59 (1-2), 38-50. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/20819
MLA 8th Edition
Božić, Ljiljana i Edo Rajh. "PROCJENA PSIHOMETRIJSKIH KARAKTERISTIKA LJESTVICE ZA MJERENJE TRŽIŠNE ORIJENTACIJE." Ekonomski pregled, vol. 59, br. 1-2, 2008, str. 38-50. https://hrcak.srce.hr/20819. Citirano 26.08.2019.
Chicago 17th Edition
Božić, Ljiljana i Edo Rajh. "PROCJENA PSIHOMETRIJSKIH KARAKTERISTIKA LJESTVICE ZA MJERENJE TRŽIŠNE ORIJENTACIJE." Ekonomski pregled 59, br. 1-2 (2008): 38-50. https://hrcak.srce.hr/20819
Harvard
Božić, Lj., i Rajh, E. (2008). 'PROCJENA PSIHOMETRIJSKIH KARAKTERISTIKA LJESTVICE ZA MJERENJE TRŽIŠNE ORIJENTACIJE', Ekonomski pregled, 59(1-2), str. 38-50. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/20819 (Datum pristupa: 26.08.2019.)
Vancouver
Božić Lj, Rajh E. PROCJENA PSIHOMETRIJSKIH KARAKTERISTIKA LJESTVICE ZA MJERENJE TRŽIŠNE ORIJENTACIJE. Ekonomski pregled [Internet]. 2008 [pristupljeno 26.08.2019.];59(1-2):38-50. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/20819
IEEE
Lj. Božić i E. Rajh, "PROCJENA PSIHOMETRIJSKIH KARAKTERISTIKA LJESTVICE ZA MJERENJE TRŽIŠNE ORIJENTACIJE", Ekonomski pregled, vol.59, br. 1-2, str. 38-50, 2008. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/20819. [Citirano: 26.08.2019.]

Sažetak
U ovome se radu analiziraju psihometrijske karakteristike MKTOR ljestvice za mjerenje tržišne orijentacije koju su razvili Narver i Slater (1990.). Analiza se provodi da bi se utvrdilo je li navedena ljestvica, inače često korištena u literaturi, prikladna za mjerenje tržišne orijentacije u hrvatskim poduzećima. Procjenjuju se njezina pouzdanost i konvergentna i diskriminantna valjanost. Pouzdanost ljestvice procijenjena je uz pomoć Cronbach alfa koeficijenta, a za procjenu valjanosti primijenjena je konfirmatorna faktorska analiza. Rezultati upućuju da MKTOR ljestvica ima svojstva pouzdanosti, konvergentne i diskriminantne valjanosti i da je pogodna za mjerenje tržišne orijentacije u hrvatskim poduzećima.

Ključne riječi
tržišna orijentacija; mjerna ljestvica; psihometerijske karakteristike

Hrčak ID: 20819

URI
https://hrcak.srce.hr/20819

[engleski]

Posjeta: 1.395 *