Izvorni znanstveni članak
ISTRAŽIVANJE STRATEGIJA ČITANJA MLAĐIH UČENIKA ENGLESKOGA KAO STRANOG JEZIKA: IZRADA INSTRUMENTA
Višnja Pavičić Takač
orcid.org/0000-0001-8318-0235
; Filozofski fakulet, Osijek
Mirna Radišić
; Učiteljski fakultet, Osijek
Sažetak
U radu se opisuje postupak izrade upitnika o strategijama čitanja na engleskom kao stranom jeziku primjerenoga učenicima mlađe školske dobi. Detaljno se opisuje provedena eksploratorna faktorska analiza čiji je cilj bio poboljšanje mjernoga instrumenta, kao i ispitivanje povezanosti varijabli. Također je provedena i analiza pouzdanosti. Na temelju dobivenih rezultata predložena je tipologija strategija čitanja koja uvažava uzrast i kognitivne sposobnosti učenika.
Ključne riječi
upitnik; strategije čitanja; engleski kao strani jezik; rano učenje
Hrčak ID:
20876
URI
Datum izdavanja:
26.11.2007.
Posjeta: 4.163 *