Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

https://doi.org/10.19279/TVZ.PD.2018-6-3-03

TRENDOVI U INDUSTRIJI ZABAVE I VIDEO IGRICA: INDUSTRIJA MOBILNIH IGRICA PREUZIMA GLOBALNO TRŽIŠTE

Joško Lozić orcid id orcid.org/0000-0003-2742-0171 ; Tehničko veleučilište u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 1.214 Kb

str. 152-158

preuzimanja: 1.350

citiraj


Sažetak

Cilj je ovog rada ukazati na promjene koje su
se dogodile unutar industrije video igrica u
posljednjih nekoliko godina. Video igre nastaju
još u vrijeme Treće industrijske revolucije te
su se razvijale usporedo s razvojem računalne
tehnologije. Korijeni video igrica povezani su
za televizijske ekrane i igrače konzole. U svojim
ranim počecima, video igrice našle su se rame
uz rame s društvenim igrama, koje su se igrale
koristeći fizičke objekte. Krajem prošlog stoljeća,
video igre sve više su se udaljavale od oblika
društvene zabave za više igrača, te su postajale
oblik zabave „pojedinca uz ekran“. Početak
novog milenija dovest će do erupcije razvoja
industrije video igara te će se osobna računala
uzeti prevlast konzolama i televizijskim ekranima.
Konvergencija digitalnih platformi omogućit
će razvoj industrije igara na novim medijima,
pametnih telefonima i dlanovnicima, čime će biti
otvoren put za eruptivni rast prihoda od igara za
„male ekrane“. Industrija video igrica za pametne
telefone i dlanovnike, odnosno industrija mobilnih
igrica, preuzela je globalno tržište digitalnih
igara prema ostvarenim prihodima u posljednjih
nekoliko godina.

Ključne riječi

konvergencija; mobilne igre; pametni telefoni i dlanovnici; video igre

Hrčak ID:

209285

URI

https://hrcak.srce.hr/209285

Datum izdavanja:

18.9.2018.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 3.126 *