APA 6th Edition Walkenhorst, H. (2005). “Europa” u njemačkom srednjoškolskom i visokom obrazovanju. Politička misao, 42 (2), 101-111. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/20989
MLA 8th Edition Walkenhorst, Heiko. "“Europa” u njemačkom srednjoškolskom i visokom obrazovanju." Politička misao, vol. 42, br. 2, 2005, str. 101-111. https://hrcak.srce.hr/20989. Citirano 18.04.2021.
Chicago 17th Edition Walkenhorst, Heiko. "“Europa” u njemačkom srednjoškolskom i visokom obrazovanju." Politička misao 42, br. 2 (2005): 101-111. https://hrcak.srce.hr/20989
Harvard Walkenhorst, H. (2005). '“Europa” u njemačkom srednjoškolskom i visokom obrazovanju', Politička misao, 42(2), str. 101-111. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/20989 (Datum pristupa: 18.04.2021.)
Vancouver Walkenhorst H. “Europa” u njemačkom srednjoškolskom i visokom obrazovanju. Politička misao [Internet]. 2005 [pristupljeno 18.04.2021.];42(2):101-111. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/20989
IEEE H. Walkenhorst, "“Europa” u njemačkom srednjoškolskom i visokom obrazovanju", Politička misao, vol.42, br. 2, str. 101-111, 2005. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/20989. [Citirano: 18.04.2021.]
Sažetak Članak ocjenjuje proces provedbe mjera obrazovne politike EU i
njegovih učinaka na njemački obrazovni sustav. Ipak, procjenjujući
rezultate danas, sadašnja istraživanja pokazuju prilično slab stupanj
identifikacije i osobito nedostatak informiranosti o europskim integracijskim procesima. Na osnovi analize provedene na tri razine, ovaj članak pokazuje da se razlozi za neuspjeh njemačkoga obrazovnog sustava da u školi pruži dovoljno informacija o procesu integracije mogu naći u različitim fazama procesa implementacije. Ta je argumentacija u suprotnosti s liberalnom interguvernmentalističkom premisom o nacionalno zaštićenim obrazovnim sustavima i njenom negacijom promišljenog prijenosa lojalnosti.