Esej
Vrijeme je za neke promjene u marketingu?
Veronika Vugrinec Hitrec
Puni tekst: hrvatski pdf 280 Kb
str. 257-262
preuzimanja: 1.364
citiraj
APA 6th Edition
Vugrinec Hitrec, V. (2007). Vrijeme je za neke promjene u marketingu?. Market-Tržište, 19 (2), 257-262. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/21365
MLA 8th Edition
Vugrinec Hitrec, Veronika. "Vrijeme je za neke promjene u marketingu?." Market-Tržište, vol. 19, br. 2, 2007, str. 257-262. https://hrcak.srce.hr/21365. Citirano 28.12.2024.
Chicago 17th Edition
Vugrinec Hitrec, Veronika. "Vrijeme je za neke promjene u marketingu?." Market-Tržište 19, br. 2 (2007): 257-262. https://hrcak.srce.hr/21365
Harvard
Vugrinec Hitrec, V. (2007). 'Vrijeme je za neke promjene u marketingu?', Market-Tržište, 19(2), str. 257-262. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/21365 (Datum pristupa: 28.12.2024.)
Vancouver
Vugrinec Hitrec V. Vrijeme je za neke promjene u marketingu?. Market-Tržište [Internet]. 2007 [pristupljeno 28.12.2024.];19(2):257-262. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/21365
IEEE
V. Vugrinec Hitrec, "Vrijeme je za neke promjene u marketingu?", Market-Tržište, vol.19, br. 2, str. 257-262, 2007. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/21365. [Citirano: 28.12.2024.]
Sažetak
Svrha je ovog eseja pojasniti neke razloge zbog kojih bi se marketing morao mijenjati. Učinkovitost oglašavanja je u opadanju, glavnina tržišta je zasićena, inflacija marketinških agencija i stvaranje marki od svega, te usporavanje potrošnje zahtijeva promjene u praksi marketinga.
Ključne riječi
konkurencija; komparativne prednosti; konkurentske sposobnosti; marka; učiniti konkurenciju nebitnom
Hrčak ID:
21365
URI
https://hrcak.srce.hr/21365
Datum izdavanja:
28.12.2007.
Posjeta: 2.366
*