hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

Vizualna ekonomija reklamnih oglasa - između globalizma i jugoslavizma u rodnom diskursu

Željka Miklošević ; Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti, Filozofski fakultet, Zagreb

Puni tekst: hrvatski, pdf (3 MB) str. 131-143 preuzimanja: 239* citiraj
APA 6th Edition
Miklošević, Ž. (2017). Vizualna ekonomija reklamnih oglasa - između globalizma i jugoslavizma u rodnom diskursu. Osječki zbornik, Vol. 33 (xx), 131-143. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/217727
MLA 8th Edition
Miklošević, Željka. "Vizualna ekonomija reklamnih oglasa - između globalizma i jugoslavizma u rodnom diskursu." Osječki zbornik, vol. Vol. 33, br. xx, 2017, str. 131-143. https://hrcak.srce.hr/217727. Citirano 27.07.2021.
Chicago 17th Edition
Miklošević, Željka. "Vizualna ekonomija reklamnih oglasa - između globalizma i jugoslavizma u rodnom diskursu." Osječki zbornik Vol. 33, br. xx (2017): 131-143. https://hrcak.srce.hr/217727
Harvard
Miklošević, Ž. (2017). 'Vizualna ekonomija reklamnih oglasa - između globalizma i jugoslavizma u rodnom diskursu', Osječki zbornik, Vol. 33(xx), str. 131-143. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/217727 (Datum pristupa: 27.07.2021.)
Vancouver
Miklošević Ž. Vizualna ekonomija reklamnih oglasa - između globalizma i jugoslavizma u rodnom diskursu. Osječki zbornik [Internet]. 2017 [pristupljeno 27.07.2021.];Vol. 33(xx):131-143. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/217727
IEEE
Ž. Miklošević, "Vizualna ekonomija reklamnih oglasa - između globalizma i jugoslavizma u rodnom diskursu", Osječki zbornik, vol.Vol. 33, br. xx, str. 131-143, 2017. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/217727. [Citirano: 27.07.2021.]

Ključne riječi
ilustrirani reklamni oglasi; osječka tvornica sapuna Georg Schicht; Saponia Osijek; rodne uloge

Hrčak ID: 217727

URI
https://hrcak.srce.hr/217727

[engleski]

Posjeta: 421 *