Ekonomska misao i praksa, Vol. 3 No. 2, 1994.
Prethodno priopćenje
STRATEGIJE PROIZVODA
Frano Ljubić
; Ekonomski fakultet Mostar i Fakultet za turizam i vanjsku trgovinu u Dubrovniku
Sažetak
Suvremene strategije tvrtke temelje se na marketingu, marketinškoj poslovnoj koncepciji i marketing pristupu u rješavanju problema opstanka, rasta i razvoja na tržištu. U tom smislu može se govoriti i o strategijama pojedinih elemenata marketing miksa. U ovom radu je riječ o strategijama u svezi s proizvodima s kojima tvrtka posluje i ostvaruje ciljeve svoga poslovanja na tržištu.
Ključne riječi
specijalizacija i diverzifikacija; proširenje proizvodnog programa; EPRG shema različitih tržišnih orijentacija; cijenovno; distributivno i promotivno diferenciranje
Hrčak ID:
221991
URI
Datum izdavanja:
2.12.1994.
Posjeta: 1.052 *