Ekonomska misao i praksa, Vol. 9 No. 1, 2000.
Stručni rad
TRGOVINA PREKO INTERNETA
Ivan Vančina
; Pučko otvoreno učilište Zabok
Sažetak
U uvjetima globalizacije i objedinjavanja tržišta koje se više ne mjeri
milijunima već stotinama milijuna potrošača, sve češće dolazi do izražaja
potreba za osuvremenjivanjem i ubrzanjem tijeka kupoprodaje roba i usluga. U ovom radu se razmatra trgovina putem Interneta. Uporabom sustava elektroničke trgovine omogućuje se manipuliranje s digitaliziranim oblicima ponuda za prodaju različitih proizvoda i usluga, kao i upravljanje procesom naručivanja i plaćanja. U radu se određuju osnovne karakteristike trgovine putem Interneta. Obrađeni su osnovni elementi Web stranice trgovačkog poduzeća za trgovinu putem Interneta.
U Hrvatskoj se pojavljuje sve više Web dućana kao posao za sadašnjost i
budućnost. Naime, upitna je njihova tržišna isplativost, a ponekad i njihova svrhovitost s obzirom na paletu proizvoda ili usluga koje se nude. U radu se daju i iznose primjeri funkcioniranja Web dućana u Hrvatskoj.
Na kraju rada prikazani su pravni aspekti elektroničkog trgovanja u cilju
uređenja tržišta elektronskih medija.
Ključne riječi
elektronička trgovina; web dućani; zaporka; košara
Hrčak ID:
222593
URI
Datum izdavanja:
2.6.2000.
Posjeta: 1.530 *