Politehnika i dizajn, Vol. 7 No. 2, 2019.
Stručni rad
https://doi.org/10.19279/TVZ.PD.2019-7-2-07
INFRAREDESIGN TEHNOLOGIJA TISKA KAO KOMUNIKACIJSKO SREDSTVO OGLAŠAVANJA FILMA
Dinka Radonić
orcid.org/0000-0001-5310-0708
; Tehničko veleučilište u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Ivan Rajković
; Tehničko veleučilište u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Dragan Savić
; Tehničko veleučilište u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Sažetak
U radu su prikazani inovativni modeli oblikovanja filmskog plakata. Dizajniran je plakat u vidljivom i infracrvenom spektru koji je izložen na festivalu dokumentarnog filma. Infraredesign tehnologijom tiska oblikovan je dvostruki sadržaj sa različitim vrijednostima u dva spektra. U oku vidljivom spektru prikazani su vizuali iz filma. U blisko infracrvenom spektru plakat prikazuje kratke reklamne slogane filma i fotografije redateljica. Informacijama otisnutim u oku nevidljivom spektru publika dobiva prošireni sadržaj oglasnog materijala. Dvostruki prikaz sadržaja korišten je kao sredstvo koje doprinosi zainteresiranosti posjetitelja. Fotodokumentiran je doživljaj publike prilikom promatranja plakata putem ZRGB kamere u blisko infracrvenom području. Prikazom sadržaja otisnutim tiskom u dva spektra izveden je alternativni oblik dizajniranja komunikacije između autora i publike.
Ključne riječi
InfrareDesign; tisak; ZRGB kamera; filmski plakat
Hrčak ID:
223326
URI
Datum izdavanja:
24.6.2019.
Posjeta: 1.389 *