Odgojne znanosti, Vol. 8 No. 2 (12), 2006.
Izvorni znanstveni članak
KAKO DO DRUŠTVA KOJE UČI
Nikola Pastuović
; Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet
Sažetak
U radu se problematiziraju koncepti «društva koje uči» i «društva znanja» te njihova uporaba u znanstvenom i političkom diskursu. Prikazuju se gospodarski, politički i kulturni ciljevi obrazovanja i njihova veza s društvenim razvojem i kvalitetom života. Posebna pozornost se posvećuje problemu transpozicije znanstvenih spoznaja o cjeloživotnom učenju u prosvjetnu politiku koja pretendira pridonositi razvoju društva znanja. Prikazuje se finsko obrazovno iskustvo u razvoju društva znanja koje je poučno za zemlje koje su proklamirale društvo znanja kao strategiju društvenog razvoja. Krugu tih zemalja pripada i Hrvatska.
Ključne riječi
Društvo koje uči; društvo znanja; društveni razvoj; kvaliteta život; , cjeloživotno učenje; osnovno obrazovanje
Hrčak ID:
22428
URI
Datum izdavanja:
14.11.2006.
Posjeta: 9.203 *