Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

https://doi.org/10.32903/zs.64.2.15

RAZVOJ PRIRODOSLOVNIH KOMPETENCIJA UČENIKA I STUDENATA PROJEKTNOM NASTAVOM

Ines Kovačić ; Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilište Jurja Dobrile u Puli Pula, Hrvatska
Maja Plašč ; Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilište Jurja Dobrile u Puli Pula, Hrvatska
Irena Semenjuk ; Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilište Jurja Dobrile u Puli Pula, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 5.216 Kb

str. 203-208

preuzimanja: 722

citiraj


Sažetak

Od suvremenog odgojno-obrazovnog sustava očekuje se razvoj prirodoslovnih kompetencija koje će biti primijenjene u praksi. Prirodoslovne kompetencije mogu se razvijati kombinacijom tradicionalnih metoda poučavanja i suvremenih metoda koje zahtijevaju dodatnu organizaciju nastave. Cilj je suvremene nastave aktivno uključiti učenike u nastavni proces gdje je učenik u središtu nastavnog procesa. Kako bismo u škole uveli prirodoznanstveni pristup poučavanja i razvoj prirodoslovnih kompetencija učenika, potrebno je inicirati i uvesti učitelje, predmetne nastavnike te studente u suvremene metode poučavanja i učenja. Osobito je važno pojačati suradnju razrednih i predmetnih učitelja s visokoškolskim nastavnicima te poticati kontinuiran rad zajedničkim projektima kojima bi se razvijale prirodoslovne kompetencije. U ovom radu prikazane su aktivnosti i primjeri projektne nastave, suradničkog učenja, praktičnog rada, igre i simulacije na temu „Stanica'' za različitu dob učenika i studenata. Projektna nastava rezultirala je razvojem prirodoznanstvenih kompetencija kod učenika, ali i kod studenata koji su aktivno pripremali i izvodili sve aktivnosti.

Ključne riječi

prirodoslovne kompetencije; projektna nastava; stanica; suradničko učenje

Hrčak ID:

226255

URI

https://hrcak.srce.hr/226255

Datum izdavanja:

28.12.2018.

Podaci na drugim jezicima: njemački engleski

Posjeta: 2.649 *