Uvodnik
NOVI UMJETNIČKI DISKURS U JAVNOM I MEDIJSKOM KOMUNICIRANJU
Mario Plenković
; Alma Mater Europaea, Maribor, Slovenija
Puni tekst: engleski pdf 372 Kb
str. 119-122
preuzimanja: 470
citiraj
APA 6th Edition
Plenković, M. (2019). NOVI UMJETNIČKI DISKURS U JAVNOM I MEDIJSKOM KOMUNICIRANJU. Media, culture and public relations, 10 (2), 119-122. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/227691
MLA 8th Edition
Plenković, Mario. "NOVI UMJETNIČKI DISKURS U JAVNOM I MEDIJSKOM KOMUNICIRANJU." Media, culture and public relations, vol. 10, br. 2, 2019, str. 119-122. https://hrcak.srce.hr/227691. Citirano 03.12.2024.
Chicago 17th Edition
Plenković, Mario. "NOVI UMJETNIČKI DISKURS U JAVNOM I MEDIJSKOM KOMUNICIRANJU." Media, culture and public relations 10, br. 2 (2019): 119-122. https://hrcak.srce.hr/227691
Harvard
Plenković, M. (2019). 'NOVI UMJETNIČKI DISKURS U JAVNOM I MEDIJSKOM KOMUNICIRANJU', Media, culture and public relations, 10(2), str. 119-122. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/227691 (Datum pristupa: 03.12.2024.)
Vancouver
Plenković M. NOVI UMJETNIČKI DISKURS U JAVNOM I MEDIJSKOM KOMUNICIRANJU. Media, culture and public relations [Internet]. 2019 [pristupljeno 03.12.2024.];10(2):119-122. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/227691
IEEE
M. Plenković, "NOVI UMJETNIČKI DISKURS U JAVNOM I MEDIJSKOM KOMUNICIRANJU", Media, culture and public relations, vol.10, br. 2, str. 119-122, 2019. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/227691. [Citirano: 03.12.2024.]
Puni tekst: hrvatski pdf 372 Kb
str. 119-122
preuzimanja: 337
citiraj
APA 6th Edition
Plenković, M. (2019). NOVI UMJETNIČKI DISKURS U JAVNOM I MEDIJSKOM KOMUNICIRANJU. Media, culture and public relations, 10 (2), 119-122. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/227691
MLA 8th Edition
Plenković, Mario. "NOVI UMJETNIČKI DISKURS U JAVNOM I MEDIJSKOM KOMUNICIRANJU." Media, culture and public relations, vol. 10, br. 2, 2019, str. 119-122. https://hrcak.srce.hr/227691. Citirano 03.12.2024.
Chicago 17th Edition
Plenković, Mario. "NOVI UMJETNIČKI DISKURS U JAVNOM I MEDIJSKOM KOMUNICIRANJU." Media, culture and public relations 10, br. 2 (2019): 119-122. https://hrcak.srce.hr/227691
Harvard
Plenković, M. (2019). 'NOVI UMJETNIČKI DISKURS U JAVNOM I MEDIJSKOM KOMUNICIRANJU', Media, culture and public relations, 10(2), str. 119-122. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/227691 (Datum pristupa: 03.12.2024.)
Vancouver
Plenković M. NOVI UMJETNIČKI DISKURS U JAVNOM I MEDIJSKOM KOMUNICIRANJU. Media, culture and public relations [Internet]. 2019 [pristupljeno 03.12.2024.];10(2):119-122. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/227691
IEEE
M. Plenković, "NOVI UMJETNIČKI DISKURS U JAVNOM I MEDIJSKOM KOMUNICIRANJU", Media, culture and public relations, vol.10, br. 2, str. 119-122, 2019. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/227691. [Citirano: 03.12.2024.]
Sažetak
Svako društvo i svako komunikativno vrijeme ima svoj poseban kreativni umjetnički diskurs, na svim razinama globalne, regionalne, nacionalne i lokalne medijske komunikacije, koji afirmira novi javni komunikativni kreativni umjetnički medijski diskurs. Opća je ocjena svih promišljanja i javnih nastupa uglednih komunikologa da se u prvim desetljećima 21.stoljeća stvara nova znanstvena, tehnološka i kreativna umjetnička diskurzivna komunikativna paradigma koja će predstavljati novu okosnicu razvoja inkluzivnog informacijskog društva u cjelini.
Ključne riječi
Komunikologija; umjetnost; mediji; medijski diskurs; umjetnička kreacija; javno komuniciranje
Hrčak ID:
227691
URI
https://hrcak.srce.hr/227691
Datum izdavanja:
30.9.2019.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
Posjeta: 1.801
*