Skoči na glavni sadržaj

Uvodnik

NOVI UMJETNIČKI DISKURS U JAVNOM I MEDIJSKOM KOMUNICIRANJU

Mario Plenković ; Alma Mater Europaea, Maribor, Slovenija


Puni tekst: engleski pdf 372 Kb

str. 119-122

preuzimanja: 470

citiraj

Puni tekst: hrvatski pdf 372 Kb

str. 119-122

preuzimanja: 337

citiraj


Sažetak

Svako društvo i svako komunikativno vrijeme ima svoj poseban kreativni umjetnički diskurs, na svim razinama globalne, regionalne, nacionalne i lokalne medijske komunikacije, koji afirmira novi javni komunikativni kreativni umjetnički medijski diskurs. Opća je ocjena svih promišljanja i javnih nastupa uglednih komunikologa da se u prvim desetljećima 21.stoljeća stvara nova znanstvena, tehnološka i kreativna umjetnička diskurzivna komunikativna paradigma koja će predstavljati novu okosnicu razvoja inkluzivnog informacijskog društva u cjelini.

Ključne riječi

Komunikologija; umjetnost; mediji; medijski diskurs; umjetnička kreacija; javno komuniciranje

Hrčak ID:

227691

URI

https://hrcak.srce.hr/227691

Datum izdavanja:

30.9.2019.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.801 *