Stručni rad
Modno poslovno odijevanje
Katarina Nina Simončič
orcid.org/0000-0003-3259-3966
; Tekstilno-tehnološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Sažetak
Poslovno odijevanje polazi od tri osnovna načela: udobnost, prilagođenost uvjetima rada i primjena materijala koji su lagani za čišćenje i održavanje. U radu se raspravlja o problemu poslovnog odijevanja danas, na ulogu odijela u komunikaciji i u oblikovanju identiteta tvrtke. Opisuje se muška i ženska poslovna pravila u odijevanju. Poslovno odijevanje temelji se na paradoksu: s jedne se strane oslanja na tradicionalne vrijednosti i konvencije i time dobiva antimodno obilježje, dok s druge strane nastoji zadovoljiti subjektivne želje pojedinca i prilagoditi se osuvremenjenim načinima poslovanja i modnim trendovima. U prvom dijelu rada koristi se „Poslovni bonton“ kako bi se navela pravila koja vrijede u poslovnom odijevanju muškaraca i žena u Hrvatskoj.
Ključne riječi
modno poslovno odijevanje; ženska modna poslovna odjeća; muška modna poslovna odjeća; kodeks odijevanja, poslovna moda u Hrvatskoj
Hrčak ID:
22803
URI
Datum izdavanja:
3.1.2008.
Posjeta: 10.791 *