Izvorni znanstveni članak
Povezanost osobnog imidža i imidža odjeće
Damijan Mumel
orcid.org/0000-0003-4389-2267
; Ekonomski-poslovni fakultet, Maribor, Slovenija
Sažetak
Ovo se istraživanje temelji na Bertrandisovoj tvrdnji da psihološki koncepti u području industrije odjeće i mode nisu dovoljno istraživani. Tako je cilj ove analize pronalaženje odgovora na pitanje kakva je povezanost osobnog imidža žena i imidža željenih marki odjeće. Istraživanje je provedeno na uzorku od 160 žena. Analizirano je 15 dimenzija na području aktualnog osobnog imidža i idealnog osobnog imidža uspoređenog s imidžem marke željene odjeće. U analizi je korištena metoda kanoničke korelacije kojom se utvrdilo da postoji jaka veza između aktualnog osobnog imidža i imidža marke željene odjeće, a još je izrazitija veza između idealnog osobnog imidža i imidža marke željene odjeće. Dobiveni rezultati su korisni na području planiranja marketinškog miksa i komunikacijskog miksa, posebno u području oglašavanja i osobne prodaje.
Ključne riječi
osobni imidž; marka odjeće; marketinški miks; komunikacijski miks; oglašavanje; osobna prodaja
Hrčak ID:
22885
URI
Datum izdavanja:
1.9.2007.
Posjeta: 2.269 *