Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

Društveni marketing

Aleksandar Bazala ; Ekonomski fakultet Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 501 Kb

str. 41-46

preuzimanja: 266

citiraj


Sažetak

Društveni marketing kao put za prevladavanje pojma »potrošnja« govori o tome da se na osnovama marketing koncepcije treba mijenjati odnos
između nadgradnje (društvene djelatnosti, obrazovanje, kultura, zdravstvo i si.) ali isto tako i odnosi između privrede i društvenih djelatnosti.
Osnovni smisao društvenog marketinga jest da postoji ravnopravni odnos između potreba korisnika usluga — djelatnosti i smišljene aktivnosti same djelatnosti.
Kod toga financijski aspekt — stvaranje dohotka i njegova raspodjela u sferi privrede treba ići ka odgovarajućoj aktivnosti društvenih djelatnosti. Ove pak kroz prizmu svojeg financijskog rezultata djeluju u cilju daljnjeg razvoja privrede pa time i cjelokupnog društva.
Bitno je da se marketing shvati kao svrsishodno djelovanje u jednom okruženju — u jednom društvu, gdje se zadovoljavaju nematerijalne potrebe društva, pojedinca u zavisnosti od veličine i raspodjele nacionalnog dohotka.

Ključne riječi

marketing; društveni marketing; potrošnja; nacionalni dohodak

Hrčak ID:

228968

URI

https://hrcak.srce.hr/228968

Datum izdavanja:

1.12.1988.

Posjeta: 776 *