hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.15176/vol56no202

Ambivalentni emocionalni registri subverzivne afirmacije kao političko-umjetničkog postupka: projekt Janez Janša

Una Bauer   ORCID icon orcid.org/0000-0002-0404-8189 ; Odsjek dramaturgije, Akademija dramske umjetnosti, Zagreb

Puni tekst: hrvatski, pdf (208 KB) str. 41-56 preuzimanja: 89* citiraj
APA 6th Edition
Bauer, U. (2019). Ambivalentni emocionalni registri subverzivne afirmacije kao političko-umjetničkog postupka: projekt Janez Janša. Narodna umjetnost, 56 (2), 41-56. https://doi.org/10.15176/vol56no202
MLA 8th Edition
Bauer, Una. "Ambivalentni emocionalni registri subverzivne afirmacije kao političko-umjetničkog postupka: projekt Janez Janša." Narodna umjetnost, vol. 56, br. 2, 2019, str. 41-56. https://doi.org/10.15176/vol56no202. Citirano 10.08.2020.
Chicago 17th Edition
Bauer, Una. "Ambivalentni emocionalni registri subverzivne afirmacije kao političko-umjetničkog postupka: projekt Janez Janša." Narodna umjetnost 56, br. 2 (2019): 41-56. https://doi.org/10.15176/vol56no202
Harvard
Bauer, U. (2019). 'Ambivalentni emocionalni registri subverzivne afirmacije kao političko-umjetničkog postupka: projekt Janez Janša', Narodna umjetnost, 56(2), str. 41-56. https://doi.org/10.15176/vol56no202
Vancouver
Bauer U. Ambivalentni emocionalni registri subverzivne afirmacije kao političko-umjetničkog postupka: projekt Janez Janša. Narodna umjetnost [Internet]. 2019 [pristupljeno 10.08.2020.];56(2):41-56. https://doi.org/10.15176/vol56no202
IEEE
U. Bauer, "Ambivalentni emocionalni registri subverzivne afirmacije kao političko-umjetničkog postupka: projekt Janez Janša", Narodna umjetnost, vol.56, br. 2, str. 41-56, 2019. [Online]. https://doi.org/10.15176/vol56no202

Sažetak
Iako se emocionalni registri često zanemaruju u evaluaciji konceptualnih projekata, ovaj članak tvrdi da je, primjerice u slučaju projekta Janez Janša, koji se služi strategijom subverzivne afirmacije, upravo njegova afektivna ambivalentnost ono što ga čini relevantnim i u umjetničkom i u političkom smislu. Mijenjanje imena trojice umjetnika u ime identično imenu političkog dinosaura Janeza Janše dovelo je do kompleksnih reakcija njihovih obitelji, prijatelja i umjetničkog konteksta kojem pripadaju. Te afektivne reakcije duboko su relevantne za razumijevanje ovog projekta, koji istovremeno želi i ne želi biti umjetnički, odnosno realizira se kroz vlastitu neodlučivost u tom smislu.

Ključne riječi
subverzivna afirmacija; konceptualna umjetnost; Janez Janša; afekt; ambivalencija

Hrčak ID: 231452

URI
https://hrcak.srce.hr/231452

Posjeta: 185 *