Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

https://doi.org/10.47960/27121-0457.2019.2.1.81

NOVI SMJEROVI STJECANJAKONKURENTSKE PREDNOSTI PODUZEĆA

Jovo Ateljević ; Univerzitet u Banjoj Luci, Banja Luka, BiH
Dženan Kulović ; Univerzitet u Zenici, Zenica, BiH


Puni tekst: hrvatski pdf 1.198 Kb

str. 81-92

preuzimanja: 309

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 232 Kb

str. 93-93

preuzimanja: 158

citiraj


Sažetak

Prema rezultatima prikazanim u rastućemu broju empirijskih istraživanja, u promijenjenim okolnostima briga za korporativno ponašanje evidentna je kod širega spektra zainteresnih grupa − uključujući zaposlene, konzumente, lokalnu zajednicu i predstavnike javnoga sektora. Takav stav mijenja
tradicionalni pristup tvrtki u kreiranju vrijednosti temeljenih na vlastitim interesima, interesima vlasnika i izvršnih menadžera. Cilj je ovoga rada analizirati promjene u strategijskome menadžmentu
sa usredotočenjem na svrhu tvrtke, koncept koji se i u teoriji i praksi često shvaća kao apstraktni
konstrukt. U cilju boljega kontekstualnog i konceptualnog razumijevanja novih pristupa u vođenju
poslovnih organizacije, u radu je obuhvaćen relativno duži vremenski period: od Alfreda Marshalla
do danas − u interakciji makro i mikroaspekata ekonomskih kretanja.

Ključne riječi

poslovna konkurentnost; promjena paradigme; stvaranje poslovnih vrijednosti; društvena odgovornost poduzeća

Hrčak ID:

233287

URI

https://hrcak.srce.hr/233287

Datum izdavanja:

10.12.2019.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.256 *