Prethodno priopćenje
DRUŠTVENE MREŽE I ZAPOŠLJAVANJE: STAVOVI STUDENATA SVEUČILIŠTA U MOSTARU
Lidija Lesko Bošnjak
orcid.org/0000-0003-2044-1551
; Sveučilište u Mostaru
Mirela Mabić
orcid.org/0000-0002-1529-7797
; Sveučilište u Mostaru
Sažetak
U radu se prezentiraju rezultati empirijskog istraživanja provedenog
među studentima Sveučilišta u Mostaru o mogućnostima i
potrebi uporabe društvenih mreža u procesu zapošljavanja novih
zaposlenika. Rezultati pokazuju da društvene mreže još uvijek
nisu potpuno prepoznate kao vrijedan alat u procesu pribavljanja
i selekcije zaposlenika, barem ne s gledišta studenata kao budućih
tražitelja posla. Samo dio studenata društvene mreže prepoznaje
kao medij koji ubrzava i pojeftinjuje proces pribavljanja i selekcije
kandidata, dok ih većina percipira u kontekstu promotivnih
aktivnosti veznih za oglašavanje slobodnih radnih mjesta. Osim
toga studenti su svjesni moguće nevjerodostojnosti i netočnosti
podatka dostupnih na društvenim mrežama koje mogu zavarati
buduće poslodavce. Danas su društvene mreže, bilo privatno bilo
poslovno, postale gotovo sastavni dio života svakog pojedinca, pa
informacije o potencijalnim kandidatima dostupne na društvenim
mrežama treba razmotriti, ali one nikako, poglavito zbog
svoje nepouzdanosti, ne smiju biti najvažniji ili jedini kriterij pri
izboru zaposlenika.
Ključne riječi
društvene mreže; pribavljanje; izbor zaposlenika; studenti, Sveučilište u Mostaru
Hrčak ID:
233780
URI
Datum izdavanja:
4.6.2019.
Posjeta: 1.676 *