hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.46458/27121097.2019.25.51

ODREDNICE UPRAVLJANJA MARKETINGOM TURISTIČKE DESTINACIJE

Irena Pandža Bajs ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (439 KB) str. 51-70 preuzimanja: 47* citiraj
APA 6th Edition
Pandža Bajs, I. (2019). ODREDNICE UPRAVLJANJA MARKETINGOM TURISTIČKE DESTINACIJE. Zbornik radova Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Mostaru, (25), 51-70. https://doi.org/10.46458/27121097.2019.25.51
MLA 8th Edition
Pandža Bajs, Irena. "ODREDNICE UPRAVLJANJA MARKETINGOM TURISTIČKE DESTINACIJE." Zbornik radova Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Mostaru, vol. , br. 25, 2019, str. 51-70. https://doi.org/10.46458/27121097.2019.25.51. Citirano 11.08.2020.
Chicago 17th Edition
Pandža Bajs, Irena. "ODREDNICE UPRAVLJANJA MARKETINGOM TURISTIČKE DESTINACIJE." Zbornik radova Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Mostaru , br. 25 (2019): 51-70. https://doi.org/10.46458/27121097.2019.25.51
Harvard
Pandža Bajs, I. (2019). 'ODREDNICE UPRAVLJANJA MARKETINGOM TURISTIČKE DESTINACIJE', Zbornik radova Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Mostaru, (25), str. 51-70. https://doi.org/10.46458/27121097.2019.25.51
Vancouver
Pandža Bajs I. ODREDNICE UPRAVLJANJA MARKETINGOM TURISTIČKE DESTINACIJE. Zbornik radova Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Mostaru [Internet]. 2019 [pristupljeno 11.08.2020.];(25):51-70. https://doi.org/10.46458/27121097.2019.25.51
IEEE
I. Pandža Bajs, "ODREDNICE UPRAVLJANJA MARKETINGOM TURISTIČKE DESTINACIJE", Zbornik radova Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Mostaru, vol., br. 25, str. 51-70, 2019. [Online]. https://doi.org/10.46458/27121097.2019.25.51

Sažetak
Uspješno upravljanje marketingom turističkih destinacija rezultira pružanjem vrijednosti turističke destinacije kakvu turisti očekuju i žele što dalje vodi visokoj razni zadovoljstva i pozitivnim namjerama budućih ponašanja u kontekstu ponovnog dolaska ili preporuka prijateljima i obitelji da posjete tu destinaciju. Za svaku destinaciju važno je utvrditi kako turist percipira vrijednost njezine turističke ponude u svojoj savjesti te koji to čimbenici ponude određuju razinu percipirane vrijednosti kod njezinih trenutnih i potencijalnih turista. Analiza tih čimbenika daje smjernice kako poboljšati postojeću turističku ponudu te kako treba izgledati ponuda u budućnosti koja bi s povećanjem percipirane vrijednosti utjecala i na poboljšanje zadovoljstva tih turista i ostvarivanje čvršćih i dugoročnijih veza s njima. Svrha rada je sustavna analiza relevantnih dosadašnjih spoznaja i pristupa utvrđivanja percipirane vrijednosti za turista, njegovog zadovoljstva i namjera budućeg ponašanja, što rezultira marketinškim modelom i smjernicama za kreiranje uspješne marketinške strategije turističke destinacije.

Ključne riječi
marketing turističke destinacije; percipirana vrijednost; zadovoljstvo; lojalnost;

Hrčak ID: 234247

URI
https://hrcak.srce.hr/234247

Posjeta: 104 *