hrcak mascot   Srce   HID

Ostalo

Utjecaj perciprianog pritiska interesno-utjecajnih skupina na elemente održive marketinške orijentacije hrvatskih poduzeća

Andrea Lučić   ORCID icon orcid.org/0000-0002-3391-2503 ; Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet Zagreb

Puni tekst: hrvatski, pdf (482 KB) str. 1-16 preuzimanja: 27* citiraj
APA 6th Edition
Lučić, A. (2020). Utjecaj perciprianog pritiska interesno-utjecajnih skupina na elemente održive marketinške orijentacije hrvatskih poduzeća. EFZG working paper series, (04), 1-16. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/238301
MLA 8th Edition
Lučić, Andrea. "Utjecaj perciprianog pritiska interesno-utjecajnih skupina na elemente održive marketinške orijentacije hrvatskih poduzeća." EFZG working paper series, vol. , br. 04, 2020, str. 1-16. https://hrcak.srce.hr/238301. Citirano 08.08.2020.
Chicago 17th Edition
Lučić, Andrea. "Utjecaj perciprianog pritiska interesno-utjecajnih skupina na elemente održive marketinške orijentacije hrvatskih poduzeća." EFZG working paper series , br. 04 (2020): 1-16. https://hrcak.srce.hr/238301
Harvard
Lučić, A. (2020). 'Utjecaj perciprianog pritiska interesno-utjecajnih skupina na elemente održive marketinške orijentacije hrvatskih poduzeća', EFZG working paper series, (04), str. 1-16. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/238301 (Datum pristupa: 08.08.2020.)
Vancouver
Lučić A. Utjecaj perciprianog pritiska interesno-utjecajnih skupina na elemente održive marketinške orijentacije hrvatskih poduzeća. EFZG working paper series [Internet]. 2020 [pristupljeno 08.08.2020.];(04):1-16. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/238301
IEEE
A. Lučić, "Utjecaj perciprianog pritiska interesno-utjecajnih skupina na elemente održive marketinške orijentacije hrvatskih poduzeća", EFZG working paper series, vol., br. 04, str. 1-16, 2020. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/238301. [Citirano: 08.08.2020.]

Sažetak
Primjena orijentacije prema dionicima «nužna je za uspostavljanje i napredak etičkog donošenja odluka u svim marketinškim aktivnostima». Proaktivnost u društvenoj odgovornosti povezana je sa sve većim pritiscima organizacijskih dionika i dionika zajednice. Cilj ovog rada je istražiti održivu marektinšku orijentaciju iz perspektive višestrukih dionika procesa koji nepobitno utječu na oblikovanje strategije i to iz percepcije meandžera o pritisku različitih dionika na oblikovanje strategije. Održiva marketinška orijentacija promatrana je i mjerena kroz njena tri sastavna formativna elementa: strateška integracija, društvena uključenost i etičke sposobnosti. Istovremeno, pratio se percipirani pritisak izdvojenih interesno-utjecajnih skupina: vlasnika, zaposlenika, potrošača, dobavljača, konkurencije, državnih institucija, neprofitnih udruga te Europske Unije. U sklopu kvanitativnog istraživanaj prikupljeno je 172 poduzeća iz populacije 1000 najuspješnihih hrvatskih poduzeća. Rezultati analize upućuju na to da na stratešku integriranost statistički značajno, a pozitivno utječu zakon i zaposlenici, na društvenu uključenost zakon dok na etičke sposobnosti zakon, vlasnici i zaposlenici pozitivno dok nevladine neprofitne organizacije utječu negativno i statistički znčajno.

Ključne riječi
Održiva marketinška orijentacija; interesno-utjecajne skupine; održivi marketing; Hrvatska

Hrčak ID: 238301

URI
https://hrcak.srce.hr/238301

Posjeta: 54 *