hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad
https://doi.org/10.15291/magistra.2958

Glagoljične preferencije učenika polaznika izvannastavne aktivnosti mali glagoljaši u razrednoj nastavi

Blanka Runtić ; OŠ Kman-Kocunar, Split

Puni tekst: hrvatski, pdf (502 KB) str. 0-0 preuzimanja: 32* citiraj
APA 6th Edition
Runtić, B. (2019). Glagoljične preferencije učenika polaznika izvannastavne aktivnosti mali glagoljaši u razrednoj nastavi. Magistra Iadertina, 14 (1), 0-0. https://doi.org/10.15291/magistra.2958
MLA 8th Edition
Runtić, Blanka. "Glagoljične preferencije učenika polaznika izvannastavne aktivnosti mali glagoljaši u razrednoj nastavi." Magistra Iadertina, vol. 14, br. 1, 2019, str. 0-0. https://doi.org/10.15291/magistra.2958. Citirano 20.09.2020.
Chicago 17th Edition
Runtić, Blanka. "Glagoljične preferencije učenika polaznika izvannastavne aktivnosti mali glagoljaši u razrednoj nastavi." Magistra Iadertina 14, br. 1 (2019): 0-0. https://doi.org/10.15291/magistra.2958
Harvard
Runtić, B. (2019). 'Glagoljične preferencije učenika polaznika izvannastavne aktivnosti mali glagoljaši u razrednoj nastavi', Magistra Iadertina, 14(1), str. 0-0. https://doi.org/10.15291/magistra.2958
Vancouver
Runtić B. Glagoljične preferencije učenika polaznika izvannastavne aktivnosti mali glagoljaši u razrednoj nastavi. Magistra Iadertina [Internet]. 2019 [pristupljeno 20.09.2020.];14(1):0-0. https://doi.org/10.15291/magistra.2958
IEEE
B. Runtić, "Glagoljične preferencije učenika polaznika izvannastavne aktivnosti mali glagoljaši u razrednoj nastavi", Magistra Iadertina, vol.14, br. 1, str. 0-0, 2019. [Online]. https://doi.org/10.15291/magistra.2958

Sažetak
U današnje doba globalizacije i interkulturalne komunikacije nameće se važnost očuvanja glagoljične baštine kao važnog dijela hrvatskog identiteta i kulture. Ona je posljednjih godina prisutna u društvenoj svijesti, znanosti, umjetnosti, poduzetništvu, ali i u djelatnosti odgoja i obrazovanja. Ipak, prema dosadašnjim saznanjima glagoljaške izvannastavne aktivnosti još uvijek su iznimno rijetke među djecom mlađeg školskog uzrasta. Cilj ovoga istraživanja bio je utvrditi stavove učenika polaznika izvannastavne aktivnosti Mali glagoljaši u četvrtome razredu osnovne škole prema navedenoj izvannastavnoj aktivnosti i njihove glagoljične preferencije prema nastavnim cjelinama. Utvrđeno je da ispitanici imaju izrazito pozitivan stav prema izvannastavnoj aktivnosti Mali glagoljaši (93%) te da su im omiljene cjeline Igre na glagoljici i Kreativne radionice. Učenici su izrazili pozitivan stav i prema cjelinama Pisanje brojeva i Glagoljska kaligrafija. Nije utvrđen negativan stav prema nijednoj cjelini, ali im se ipak Vježbe čitanja i Uvod u glagoljicu nešto manje sviđaju od ostalih. Rezultati ovog istraživanja postavljaju temelj za opravdanost osnivanja glagoljaških skupina u razrednoj nastavi, ali i uključivanje nekih glagoljičnih nastavnih cjelina ili njihovih dijelova u realizaciju predmetnih kurikuluma i kurikuluma međupredmetnih tema.

Ključne riječi
djeca mlađeg školskog uzrasta, glagoljica, kurikulum, nastavne cjeline

Hrčak ID: 238341

URI
https://hrcak.srce.hr/238341

Posjeta: 70 *