Skoči na glavni sadržaj

Ostalo

Najmlađi posjetitelji muzeja odlično prihvaćaju eksperimentalne i inovativne programe

Kosjenka Laszlo Klemar ; Tehnički muzej „Nikola Tesla”, Zagreb
Tihana Bertek ; Portal VoxFeminae, Zagreb


Puni tekst: hrvatski pdf 371 Kb

str. 49-51

preuzimanja: 279

citiraj


Sažetak

Dobar muzejski pedagog ili pedagoginja mora imati razvijene komunikacijske kompetencije jer uglavnom radi neposredno s posjetiteljima, ali je također važno da bude socijalno osviještena i kreativna osoba. Muzejska se pedagogija još uvijek, najčešće pogrešno, promatra isključivo kroz prizmu rada s djecom unatoč tome što program za djecu čini samo dio edukativnih programa u muzejima. Muzejski pedagozi rade s različitim društvenim skupinama (uključujući i odrasle, starije osobe i ranjive skupine), a izrazito mnogo truda ulažu u rad sa skupinom koju je najteže potaknuti na samostalan posjet muzeju, a to su tinejdžeri. (Razgovor vodila Tihana Bertek)

Ključne riječi

Tehnički muzej „Nikola Tesla” Zagreb; Muzejska pedagogija

Hrčak ID:

238627

URI

https://hrcak.srce.hr/238627

Datum izdavanja:

2.12.2019.

Posjeta: 708 *