hrcak mascot   Srce   HID

Ostalo

Najmlađi posjetitelji muzeja odlično prihvaćaju eksperimentalne i inovativne programe

Kosjenka Laszlo Klemar ; Tehnički muzej „Nikola Tesla”, Zagreb
Tihana Bertek ; Portal VoxFeminae, Zagreb

Puni tekst: hrvatski, pdf (371 KB) str. 49-51 preuzimanja: 74* citiraj
APA 6th Edition
Laszlo Klemar, K. i Bertek, T. (2019). Najmlađi posjetitelji muzeja odlično prihvaćaju eksperimentalne i inovativne programe. Informatica museologica, (50), 49-51. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/238627
MLA 8th Edition
Laszlo Klemar, Kosjenka i Tihana Bertek. "Najmlađi posjetitelji muzeja odlično prihvaćaju eksperimentalne i inovativne programe." Informatica museologica, vol. , br. 50, 2019, str. 49-51. https://hrcak.srce.hr/238627. Citirano 23.10.2021.
Chicago 17th Edition
Laszlo Klemar, Kosjenka i Tihana Bertek. "Najmlađi posjetitelji muzeja odlično prihvaćaju eksperimentalne i inovativne programe." Informatica museologica , br. 50 (2019): 49-51. https://hrcak.srce.hr/238627
Harvard
Laszlo Klemar, K., i Bertek, T. (2019). 'Najmlađi posjetitelji muzeja odlično prihvaćaju eksperimentalne i inovativne programe', Informatica museologica, (50), str. 49-51. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/238627 (Datum pristupa: 23.10.2021.)
Vancouver
Laszlo Klemar K, Bertek T. Najmlađi posjetitelji muzeja odlično prihvaćaju eksperimentalne i inovativne programe. Informatica museologica [Internet]. 2019 [pristupljeno 23.10.2021.];(50):49-51. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/238627
IEEE
K. Laszlo Klemar i T. Bertek, "Najmlađi posjetitelji muzeja odlično prihvaćaju eksperimentalne i inovativne programe", Informatica museologica, vol., br. 50, str. 49-51, 2019. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/238627. [Citirano: 23.10.2021.]

Sažetak
Dobar muzejski pedagog ili pedagoginja mora imati razvijene komunikacijske kompetencije jer uglavnom radi neposredno s posjetiteljima, ali je također važno da bude socijalno osviještena i kreativna osoba. Muzejska se pedagogija još uvijek, najčešće pogrešno, promatra isključivo kroz prizmu rada s djecom unatoč tome što program za djecu čini samo dio edukativnih programa u muzejima. Muzejski pedagozi rade s različitim društvenim skupinama (uključujući i odrasle, starije osobe i ranjive skupine), a izrazito mnogo truda ulažu u rad sa skupinom koju je najteže potaknuti na samostalan posjet muzeju, a to su tinejdžeri. (Razgovor vodila Tihana Bertek)

Ključne riječi
Tehnički muzej „Nikola Tesla” Zagreb; Muzejska pedagogija

Hrčak ID: 238627

URI
https://hrcak.srce.hr/238627

Posjeta: 195 *