Skoči na glavni sadržaj

Ostalo

Marketing i percepcija elektroničke knjige

Andrea Sudarević orcid id orcid.org/0000-0003-2030-6376 ; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Gradska i sveučilišna knjižnica Osijek


Puni tekst: hrvatski pdf 1.113 Kb

str. 40-60

preuzimanja: 355

citiraj


Sažetak

S obzirom da živimo u dobu informacijske pismenosti, koja se potiče već od najranije dobi putem formalnog i neformalnog obrazovanja, postavlja se pitanje koriste li pojedinci elektroničku knjigu za svoj rad, učenje ili pak zabavu, jesu li upoznati s pojmom elektroničke knjige i utječe li marketing iste na to. Na temelju istraživanja provedenog u sklopu diplomskoga rada pod nazivom „Marketing i percepcija elektroničke knjige“ cilj ovoga rada jest iznijeti podatke o tome kakva je percepcija elektroničke knjige u Hrvatskoj, u koje svrhe se koristi, na kojim platformamaplaniraju li je spitanici u budućnosti koristiti. Osim toga, istraživanjem se pokušalo otkriti ima li elektroničko nakladništvo kvalitetnu promociju elektroničkih nakladničkih proizvoda koju ljudi primjećuju, a koja će ih potaknuti na korištenje elektroničkih knjiga i čitača za elektroničke knjige.

Ključne riječi

elektronička knjiga (e-knjiga), elektronički čitač (e-čitač), marketing, percepcija stanovništva

Hrčak ID:

239590

URI

https://hrcak.srce.hr/239590

Datum izdavanja:

2.6.2020.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.085 *