Skoči na glavni sadržaj

Ostalo

Oblikovanje pisanih promotivnih materijala Gradske i sveučilišne knjižnice Osijek

Srđan Lukačević orcid id orcid.org/0000-0002-1071-1098 ; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Gradska i sveučilišna knjižnica Osijek
Dubravka Pađen Farkaš ; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Gradska i sveučilišna knjižnica Osijek


Puni tekst: hrvatski pdf 312 Kb

str. 37-48

preuzimanja: 575

citiraj


Sažetak

U radu se govori o potrebi kvalitetnog oblikovanja promotivnih materijala u svrhu predstavljanja ustanove, njenih usluga, projekata i promicanja službi koje djeluju unutar knjižnice. Govori se o promotivnim materijalima kao sredstvima koji oblikuju vizualnu percepciju i predstavljaju knjižnicu u cjelini. Kroz cijeli rad možemo uočiti bitne stavke koje kvalitetno oblikovan pisani materijal mora sadržavati da bi u konačnici ispunjavao svoju ulogu tj. pretpostavku da će pomoći u promociji knjižnice, njenih aktivnosti i usluga kod stalnih i budućih potencijalni korisnika. Cilj je prikazati elemente koji moraju biti prisutni u svakom kvalitetnom osmišljenom promotivnom materijalu. Prikazani su i rezultati istraživanja provedenog na službenoj Facebook stranici Gradske i sveučilišne knjižnice Osijek vezano za do sada ponuđene promotivne materijale Knjižnice, a s ciljem ocjenjivanja zadovoljstva korisnika i uključivanja njihovih prijedloga u buduća vizualna rješenja.

Ključne riječi

promotivni materijal, istraživanje, dizajn, knjižnica, informiranje

Hrčak ID:

239687

URI

https://hrcak.srce.hr/239687

Datum izdavanja:

9.5.2014.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.483 *