Oblikovanje pisanih promotivnih materijala Gradske i sveučilišne knjižnice Osijek
Srđan Lukačević
; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Gradska i sveučilišna knjižnica Osijek
Dubravka Pađen Farkaš
; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Gradska i sveučilišna knjižnica Osijek
APA 6th Edition Lukačević, S. i Pađen Farkaš, D. (2013). Oblikovanje pisanih promotivnih materijala Gradske i sveučilišne knjižnice Osijek. Knjižničarstvo, 17 (2), 37-48. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/239687
MLA 8th Edition Lukačević, Srđan i Dubravka Pađen Farkaš. "Oblikovanje pisanih promotivnih materijala Gradske i sveučilišne knjižnice Osijek." Knjižničarstvo, vol. 17, br. 2, 2013, str. 37-48. https://hrcak.srce.hr/239687. Citirano 16.01.2021.
Chicago 17th Edition Lukačević, Srđan i Dubravka Pađen Farkaš. "Oblikovanje pisanih promotivnih materijala Gradske i sveučilišne knjižnice Osijek." Knjižničarstvo 17, br. 2 (2013): 37-48. https://hrcak.srce.hr/239687
Harvard Lukačević, S., i Pađen Farkaš, D. (2013). 'Oblikovanje pisanih promotivnih materijala Gradske i sveučilišne knjižnice Osijek', Knjižničarstvo, 17(2), str. 37-48. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/239687 (Datum pristupa: 16.01.2021.)
Vancouver Lukačević S, Pađen Farkaš D. Oblikovanje pisanih promotivnih materijala Gradske i sveučilišne knjižnice Osijek. Knjižničarstvo [Internet]. 2013 [pristupljeno 16.01.2021.];17(2):37-48. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/239687
IEEE S. Lukačević i D. Pađen Farkaš, "Oblikovanje pisanih promotivnih materijala Gradske i sveučilišne knjižnice Osijek", Knjižničarstvo, vol.17, br. 2, str. 37-48, 2013. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/239687. [Citirano: 16.01.2021.]
Sažetak U radu se govori o potrebi kvalitetnog oblikovanja promotivnih materijala u svrhu predstavljanja ustanove, njenih usluga, projekata i promicanja službi koje djeluju unutar knjižnice. Govori se o promotivnim materijalima kao sredstvima koji oblikuju vizualnu percepciju i predstavljaju knjižnicu u cjelini. Kroz cijeli rad možemo uočiti bitne stavke koje kvalitetno oblikovan pisani materijal mora sadržavati da bi u konačnici ispunjavao svoju ulogu tj. pretpostavku da će pomoći u promociji knjižnice, njenih aktivnosti i usluga kod stalnih i budućih potencijalni korisnika. Cilj je prikazati elemente koji moraju biti prisutni u svakom kvalitetnom osmišljenom promotivnom materijalu. Prikazani su i rezultati istraživanja provedenog na službenoj Facebook stranici Gradske i sveučilišne knjižnice Osijek vezano za do sada ponuđene promotivne materijale Knjižnice, a s ciljem ocjenjivanja zadovoljstva korisnika i uključivanja njihovih prijedloga u buduća vizualna rješenja.