Stručni rad
Samovrednovanje visokoškolske knjižnice – na primjeru knjižnice Filozofskog fakulteta u Osijeku
Vesna Radičević
; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, Knjižnica
Sažetak
Samovrednovanje se u mnogim područjima i djelatnostima afirmiralo kao novi pristup analize kvalitete vlastite prakse koji se, uz vanjsko vrednovanje kvalitete, smatra najučinkovitijim mehanizmom za unapređivanje kvalitete određene djelatnosti. U procesu samovrednovanja knjižnice mogu primjenjivati različite metode od samoevaluacijskih upitnika, anketiranja korisnika, do SWOT- analiza, benchmarkinga i izrade razvojnih planova do drugih strateških dokumenata knjižnice. Rad opisuje proces samovrednovanja Knjižnice Filozofskog fakulteta u Osijeku, i ukazuje na potrebu utvrđivanja prijedloga modela samovrednovanja koji bi polazio ne samo od vrednovanja zasnovanog na kvantitativnom mjerenju opremljenosti knjižnica, nego i pokazatelja učinka knjižnica na kvalitetu nastave i uopće studiranja na fakultetu.
Ključne riječi
samovrednovanje knjižnica, anketiranje korisnika, SWOT analiza, strateški dokumenti knjižnice
Hrčak ID:
239694
URI
Datum izdavanja:
9.6.2013.
Posjeta: 2.175 *