Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.36978/cte.4.1.3
Analiza utjecaja mikroklimatskih uvjeta u učionicama na rezultate vrednovanja učenika
Bojan Banić
orcid.org/0000-0003-3388-2380
; Prva gimnazija Varaždin
Janja Banić
; Prva gimnazija Varaždin
Vesna Novosel-Martinić
; Prva gimnazija Varaždin
Andreja Veršić
; Prva gimnazija Varaždin
Sažetak
U školskoj godini 2018./2019. u Prvoj gimnaziji Varaždin provedeno je istraživanje mikroklimatskih uvjeta na rezultate vrednovanja učenika. Cilj našeg projekta je dokazati ili opovrgnuti utjecaj mikroklime na uspješnost učenika i to u konkretnim situacijama, odnosno prilikom uobičajenog načina provjera znanja: pisanih provjera. Budući da se i ispiti državne mature u ovom trenutku temelje na takvom modelu provjere znanja, smatramo da je važno identificirati korelaciju između mikroklime i uspješnosti učenika na provjeri znanja, a u slučaju potvrde značajnog utjecaja doprinijeti i razvoju standarda uređenja postojećih školskih prostora ili izgradnji novih. Ispitivani mikroklimatski uvjeti bili su temperatura, relativna vlažnost, strujanje zraka. Testiranje je provedeno u 10 različitih učionica i 5 različitih predmeta ili skupina predmeta. Rezultati ukazuju na lošije rezultate vrednovanja pri većim odstupanjima od preporučenih vrijednosti promatranih mikroklimatskih uvjeta.
Ključne riječi
Prva gimnazija Varaždin; mikroklimatski uvjeti zatvorenih prostora; toplinska ugodnost; eksperimentalna mjerenja; vrednovanje znanja učenika
Hrčak ID:
240066
URI
Datum izdavanja:
25.6.2020.
Posjeta: 2.024 *