hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad
https://doi.org/10.34075/cs.55.2.7

Važnost prikupljanja sredstava (fundraising) za djelovanje neprofitnih organizacija. Primjer globalnog pokreta Mary’s Meals

Miro Radalj   ORCID icon orcid.org/0000-0003-4562-6712 ; Sveučilište u Mostaru, Filozofski fakultet

Puni tekst: hrvatski, pdf (437 KB) str. 296-311 preuzimanja: 256* citiraj
APA 6th Edition
Radalj, M. (2020). Važnost prikupljanja sredstava (fundraising) za djelovanje neprofitnih organizacija. Primjer globalnog pokreta Mary’s Meals. Crkva u svijetu, 55 (2), 296-311. https://doi.org/10.34075/cs.55.2.7
MLA 8th Edition
Radalj, Miro. "Važnost prikupljanja sredstava (fundraising) za djelovanje neprofitnih organizacija. Primjer globalnog pokreta Mary’s Meals." Crkva u svijetu, vol. 55, br. 2, 2020, str. 296-311. https://doi.org/10.34075/cs.55.2.7. Citirano 28.07.2021.
Chicago 17th Edition
Radalj, Miro. "Važnost prikupljanja sredstava (fundraising) za djelovanje neprofitnih organizacija. Primjer globalnog pokreta Mary’s Meals." Crkva u svijetu 55, br. 2 (2020): 296-311. https://doi.org/10.34075/cs.55.2.7
Harvard
Radalj, M. (2020). 'Važnost prikupljanja sredstava (fundraising) za djelovanje neprofitnih organizacija. Primjer globalnog pokreta Mary’s Meals', Crkva u svijetu, 55(2), str. 296-311. https://doi.org/10.34075/cs.55.2.7
Vancouver
Radalj M. Važnost prikupljanja sredstava (fundraising) za djelovanje neprofitnih organizacija. Primjer globalnog pokreta Mary’s Meals. Crkva u svijetu [Internet]. 2020 [pristupljeno 28.07.2021.];55(2):296-311. https://doi.org/10.34075/cs.55.2.7
IEEE
M. Radalj, "Važnost prikupljanja sredstava (fundraising) za djelovanje neprofitnih organizacija. Primjer globalnog pokreta Mary’s Meals", Crkva u svijetu, vol.55, br. 2, str. 296-311, 2020. [Online]. https://doi.org/10.34075/cs.55.2.7

Sažetak
Prikupljanje sredstava (fundraising) vrlo je važna aktivnost neprofitnih organizacija jer bez financijskih sredstava teško bismo mogli ostvariti svoju misiju. Planiranje prikupljanja sredstava čest je posao djelatnika za odnose s javnošću u neprofitnim organizacijama.
Za uspješno prikupljanje sredstava neizostavan je jasno definiran razlog za potporu (case for support).
Negativan publicitet povezan s troškovima kampanje može imati učinak na napore organizacija u prikupljanju sredstava jer ona najčešće ovise o potpori javnosti. Uobičajena visina troškova kampanje ne bi smjela prelaziti 12 – 15% ukupno prikupljenih sredstava, a troškovi do 20 % postali su gornja prihvatljiva razina. Prikupljanje sredstava mora poštovati etičke standarde, a troškovi se moraju kontrolirati. Brojne nevladine organizacije upravo su na etičkim standardima izgubile reputaciju, nestale sa scene i nanijele štetu cijelomu neprofitnom i humanitarnom sektoru. Jedan od najupečatljivijih primjera dobra prikupljanja i učinkovita korištenja prikupljenih sredstava međunarodna je humanitarna organizacija Mary’s Meals (Marijini obroci).

Ključne riječi
neprofitne organizacije, fundraising, donacije, spon zor stva, Mary’s Meals

Hrčak ID: 240738

URI
https://hrcak.srce.hr/240738

[engleski]

Posjeta: 628 *