Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.47960/2712-0457.2020.2.17

UTJECAJ INTEGRIRANE MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA RAZVOJ KAZALIŠNE PUBLIKE GENERACIJE Y U REPUBLICI HRVATSKOJ

Iva Buljubašić orcid id orcid.org/0000-0003-3582-0060 ; Rezultati pretraživanja Rezultati s weba sa linkovima za web lokacije Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku


Puni tekst: hrvatski doc 131 Kb

str. 17-22

preuzimanja: 389

citiraj

Puni tekst: engleski doc 33 Kb

str. 23-23

preuzimanja: 221

citiraj


Sažetak

Institucije kulture u Republici Hrvatskoj, pogotovo gradska i nacionalna kazališta koja su u središtu ovoga rada, pokušavaju naći što bolji način marketinške komunikacije i privlačenja mlade publike. Integrirana marketinška komunikacija, ne samo da je bitna za gradska i nacionalna kazališta u Republici Hrvatskoj kako bi što bolje shvatili potrebe i zahtjeve svoje publike, nego i za ostale kulturne institucije kao što su muzeji ili galerije. Korištenjem integrirane marketinške komunikacije kazališta i druge kulturne institucije mogu stvoriti publiku i općenito podići svijest o ulozi koju kulturne institucije imaju u gospodarskom razvoju zemlje. Cilj je ovoga rada istražiti utjecaj integrirane marketinške komunikacije (s naglaskom na promociju) na razvoj kazališne publike, u ovom slučaju generacije Y, još tzv. millennials, i istražiti motive njihova dolaska u kazališta. Korištenje inovacija u promociji, kao i kontinuirano ulaganje u razvoj publike, preduvjet su za razvoj kazališnoga programa.

Ključne riječi

marketinška komunikacija; marketing u kulturi; generacija Y; razvoj publike; kazalište

Hrčak ID:

240786

URI

https://hrcak.srce.hr/240786

Datum izdavanja:

30.6.2020.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.071 *