Pregledni rad
https://doi.org/10.47960/2712-0457.2020.1.2.25
KARAKTERISTIKE KRIZNOGA KOMUNICIRANJA U ZRAKOPLOVNOJ INDUSTRIJI
Marko Đuzel
; Međunarodna zračna luka - Aerodrom Mostar
Puni tekst: hrvatski doc 462 Kb
str. 25-35
preuzimanja: 730
citiraj
APA 6th Edition
Đuzel, M. (2020). KARAKTERISTIKE KRIZNOGA KOMUNICIRANJA U ZRAKOPLOVNOJ INDUSTRIJI. South Eastern European Journal of Communication, 2 (1), 25-35. https://doi.org/10.47960/2712-0457.2020.1.2.25
MLA 8th Edition
Đuzel, Marko. "KARAKTERISTIKE KRIZNOGA KOMUNICIRANJA U ZRAKOPLOVNOJ INDUSTRIJI." South Eastern European Journal of Communication, vol. 2, br. 1, 2020, str. 25-35. https://doi.org/10.47960/2712-0457.2020.1.2.25. Citirano 24.11.2024.
Chicago 17th Edition
Đuzel, Marko. "KARAKTERISTIKE KRIZNOGA KOMUNICIRANJA U ZRAKOPLOVNOJ INDUSTRIJI." South Eastern European Journal of Communication 2, br. 1 (2020): 25-35. https://doi.org/10.47960/2712-0457.2020.1.2.25
Harvard
Đuzel, M. (2020). 'KARAKTERISTIKE KRIZNOGA KOMUNICIRANJA U ZRAKOPLOVNOJ INDUSTRIJI', South Eastern European Journal of Communication, 2(1), str. 25-35. https://doi.org/10.47960/2712-0457.2020.1.2.25
Vancouver
Đuzel M. KARAKTERISTIKE KRIZNOGA KOMUNICIRANJA U ZRAKOPLOVNOJ INDUSTRIJI. South Eastern European Journal of Communication [Internet]. 2020 [pristupljeno 24.11.2024.];2(1):25-35. https://doi.org/10.47960/2712-0457.2020.1.2.25
IEEE
M. Đuzel, "KARAKTERISTIKE KRIZNOGA KOMUNICIRANJA U ZRAKOPLOVNOJ INDUSTRIJI", South Eastern European Journal of Communication, vol.2, br. 1, str. 25-35, 2020. [Online]. https://doi.org/10.47960/2712-0457.2020.1.2.25
Puni tekst: engleski docx 12 Kb
str. 36-36
preuzimanja: 207
citiraj
APA 6th Edition
Đuzel, M. (2020). KARAKTERISTIKE KRIZNOGA KOMUNICIRANJA U ZRAKOPLOVNOJ INDUSTRIJI. South Eastern European Journal of Communication, 2 (1), 25-35. https://doi.org/10.47960/2712-0457.2020.1.2.25
MLA 8th Edition
Đuzel, Marko. "KARAKTERISTIKE KRIZNOGA KOMUNICIRANJA U ZRAKOPLOVNOJ INDUSTRIJI." South Eastern European Journal of Communication, vol. 2, br. 1, 2020, str. 25-35. https://doi.org/10.47960/2712-0457.2020.1.2.25. Citirano 24.11.2024.
Chicago 17th Edition
Đuzel, Marko. "KARAKTERISTIKE KRIZNOGA KOMUNICIRANJA U ZRAKOPLOVNOJ INDUSTRIJI." South Eastern European Journal of Communication 2, br. 1 (2020): 25-35. https://doi.org/10.47960/2712-0457.2020.1.2.25
Harvard
Đuzel, M. (2020). 'KARAKTERISTIKE KRIZNOGA KOMUNICIRANJA U ZRAKOPLOVNOJ INDUSTRIJI', South Eastern European Journal of Communication, 2(1), str. 25-35. https://doi.org/10.47960/2712-0457.2020.1.2.25
Vancouver
Đuzel M. KARAKTERISTIKE KRIZNOGA KOMUNICIRANJA U ZRAKOPLOVNOJ INDUSTRIJI. South Eastern European Journal of Communication [Internet]. 2020 [pristupljeno 24.11.2024.];2(1):25-35. https://doi.org/10.47960/2712-0457.2020.1.2.25
IEEE
M. Đuzel, "KARAKTERISTIKE KRIZNOGA KOMUNICIRANJA U ZRAKOPLOVNOJ INDUSTRIJI", South Eastern European Journal of Communication, vol.2, br. 1, str. 25-35, 2020. [Online]. https://doi.org/10.47960/2712-0457.2020.1.2.25
Sažetak
Ovaj rad prikazuje iznimno specifičnu temu u još specifičnijem području. Krizno komuniciranje veoma je važno za sva područja, ali je za zrakoplovnu industriju od iznimnoga značaja. Slično kao i u drugim područjima, ono je dosta zapostavljeno ili ako postoji, tu je samo da se ispune određeni zahtjevi raznih inspekcija. Krizno komuniciranje neće krizu spriječiti, ali može na nju utjecati, odnosno promijeniti njezin tijek u pozitivnom ili u negativnom smjeru. Zato se u radu predstavljaju pozitivni i negativni primjere iz prakse, kao i bit onoga što je potrebno da bi se implementirao sustav kriznoga komuniciranja, odnosno kvalitetan plan kriznog komuniciranja.
Ključne riječi
plan kriznoga komuniciranja; zrakoplovna nesreća; krizni menadžment; sigurnost letenja; operator
Hrčak ID:
240787
URI
https://hrcak.srce.hr/240787
Datum izdavanja:
30.6.2020.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
Posjeta: 2.240
*