Pregledni rad
Razvoj igre za Oculus Rift dk2
Stjepan Rusan
Nenad Breslauer
orcid.org/0000-0001-8891-6299
; Međimursko veleučilište u Čakovcu, Čakovec, Hrvatska
Sažetak
Rad prikazuje ostvarivanje sustava virtualne stvarnosti u izrade igre tipa FPS (eng. First-personal shooter) korištenjem razvojnoga okruženja Unity i naočala za virtualnu stvarnost Oculus rift dk2. Provedena je anketa o samoj igri kako bi se doznalo više o iskustvu korištenja sustava te koje su prednosti i nedostaci igre. Napredne tehnologije računalne grafike u stvarnom vremenu koriste se u računalnim igrama što predstavlja vrlo inovativno područje razvoja, te je ujedno i jedno od tržišno najzanimljivijih područja. Čime u velikoj mjeri daju poticaj razvoju tehnologije grafike u stvarnom vremenu. First Person Shooter računarske igre imaju najveću popularnost među žanrovima igara u virtualnom svijet u kojoj igrač sve promatra iz perspektive glavnog lika, tj. "kroz njegove oči". Ovaj žanr je iznimno popularan i profitabilan, a razvojem virtualne stvarnosti popularnost mu sve više jača.
Ključne riječi
Unity game engine, FPS, Oculus Rift dk2, Visual Studio
Hrčak ID:
242443
URI
Datum izdavanja:
6.7.2020.
Posjeta: 1.088 *