hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

Razvoj igre za Oculus Rift dk2

Stjepan Rusan
Nenad Breslauer ; Međimursko veleučilište u Čakovcu, Čakovec, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (455 KB) str. 49-56 preuzimanja: 75* citiraj
APA 6th Edition
Rusan, S. i Breslauer, N. (2020). Razvoj igre za Oculus Rift dk2. Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, 11 (1), 49-56. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/242443
MLA 8th Edition
Rusan, Stjepan i Nenad Breslauer. "Razvoj igre za Oculus Rift dk2." Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, vol. 11, br. 1, 2020, str. 49-56. https://hrcak.srce.hr/242443. Citirano 17.09.2021.
Chicago 17th Edition
Rusan, Stjepan i Nenad Breslauer. "Razvoj igre za Oculus Rift dk2." Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu 11, br. 1 (2020): 49-56. https://hrcak.srce.hr/242443
Harvard
Rusan, S., i Breslauer, N. (2020). 'Razvoj igre za Oculus Rift dk2', Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, 11(1), str. 49-56. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/242443 (Datum pristupa: 17.09.2021.)
Vancouver
Rusan S, Breslauer N. Razvoj igre za Oculus Rift dk2. Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu [Internet]. 2020 [pristupljeno 17.09.2021.];11(1):49-56. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/242443
IEEE
S. Rusan i N. Breslauer, "Razvoj igre za Oculus Rift dk2", Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, vol.11, br. 1, str. 49-56, 2020. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/242443. [Citirano: 17.09.2021.]

Sažetak
Rad prikazuje ostvarivanje sustava virtualne stvarnosti u izrade igre tipa FPS (eng. First-personal shooter) korištenjem razvojnoga okruženja Unity i naočala za virtualnu stvarnost Oculus rift dk2. Provedena je anketa o samoj igri kako bi se doznalo više o iskustvu korištenja sustava te koje su prednosti i nedostaci igre. Napredne tehnologije računalne grafike u stvarnom vremenu koriste se u računalnim igrama što predstavlja vrlo inovativno područje razvoja, te je ujedno i jedno od tržišno najzanimljivijih područja. Čime u velikoj mjeri daju poticaj razvoju tehnologije grafike u stvarnom vremenu. First Person Shooter računarske igre imaju najveću popularnost među žanrovima igara u virtualnom svijet u kojoj igrač sve promatra iz perspektive glavnog lika, tj. "kroz njegove oči". Ovaj žanr je iznimno popularan i profitabilan, a razvojem virtualne stvarnosti popularnost mu sve više jača.

Ključne riječi
Unity game engine, FPS, Oculus Rift dk2, Visual Studio

Hrčak ID: 242443

URI
https://hrcak.srce.hr/242443

Posjeta: 203 *