Primjena obrazovnih mrežnih tehnologija: iskustva u izvođenju vježbovne nastave
Mario Somek
orcid.org/0000-0002-7575-809X
; Zdravstveno veleučilište u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Željka Johan Kotur
; Zdravstveno veleučilište u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
APA 6th Edition Somek, M. i Johan Kotur, Ž. (2020). Primjena obrazovnih mrežnih tehnologija: iskustva u izvođenju vježbovne nastave. Bilten Hrvatskog društva za medicinsku informatiku, 26 (2), 30-34. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/244846
MLA 8th Edition Somek, Mario i Željka Johan Kotur. "Primjena obrazovnih mrežnih tehnologija: iskustva u izvođenju vježbovne nastave." Bilten Hrvatskog društva za medicinsku informatiku, vol. 26, br. 2, 2020, str. 30-34. https://hrcak.srce.hr/244846. Citirano 26.01.2021.
Chicago 17th Edition Somek, Mario i Željka Johan Kotur. "Primjena obrazovnih mrežnih tehnologija: iskustva u izvođenju vježbovne nastave." Bilten Hrvatskog društva za medicinsku informatiku 26, br. 2 (2020): 30-34. https://hrcak.srce.hr/244846
Harvard Somek, M., i Johan Kotur, Ž. (2020). 'Primjena obrazovnih mrežnih tehnologija: iskustva u izvođenju vježbovne nastave', Bilten Hrvatskog društva za medicinsku informatiku, 26(2), str. 30-34. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/244846 (Datum pristupa: 26.01.2021.)
Vancouver Somek M, Johan Kotur Ž. Primjena obrazovnih mrežnih tehnologija: iskustva u izvođenju vježbovne nastave. Bilten Hrvatskog društva za medicinsku informatiku [Internet]. 2020 [pristupljeno 26.01.2021.];26(2):30-34. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/244846
IEEE M. Somek i Ž. Johan Kotur, "Primjena obrazovnih mrežnih tehnologija: iskustva u izvođenju vježbovne nastave", Bilten Hrvatskog društva za medicinsku informatiku, vol.26, br. 2, str. 30-34, 2020. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/244846. [Citirano: 26.01.2021.]
Sažetak Vježbovna nastava iz informatičkih kolegija na Zdravstvenom veleučilištu u Zagrebu (u daljnjem tekstu ZVU) do uvođenja posebnih epidemioloških mjera uzrokovanih SARS-CoV-2 virusom provodila se u praktikumu kao frontalna nastava. Prema smjernicama nadležnih institucija bilo je potrebno nastavni proces prilagoditi novonastalim uvjetima i započeti s nastavom na daljinu za što se koristio sustav upravljanja nastavom baziran na mrežnim tehnologijama. U radu je prikazana primjena sustava Moodle ZVU u izvođenju vježbovne nastave s opisom aktivnosti i opažanjima. Zaključno su iznesene smjernice za kvalitetnije provođenje ovakvog oblika nastave. Prijelaz vježbovne nastave na korištenu on-line elektroničku platformu može se ocijeniti uspješnim.