Ostalo
Reklame
Puni tekst: hrvatski pdf 3.759 Kb
preuzimanja: 238
citiraj
APA 6th Edition
(2020). Reklame. Društvena istraživanja, 29 (4), 0-0. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/246656
MLA 8th Edition
"Reklame." Društvena istraživanja, vol. 29, br. 4, 2020, str. 0-0. https://hrcak.srce.hr/246656. Citirano 26.12.2024.
Chicago 17th Edition
"Reklame." Društvena istraživanja 29, br. 4 (2020): 0-0. https://hrcak.srce.hr/246656
Harvard
(2020). 'Reklame', Društvena istraživanja, 29(4), str. 0-0. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/246656 (Datum pristupa: 26.12.2024.)
Vancouver
Reklame. Društvena istraživanja [Internet]. 2020 [pristupljeno 26.12.2024.];29(4). Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/246656
IEEE
"Reklame", Društvena istraživanja, vol.29, br. 4, str. 0-0, 2020. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/246656. [Citirano: 26.12.2024.]
Sažetak
Ključne riječi
Hrčak ID:
246656
URI
https://hrcak.srce.hr/246656
Datum izdavanja:
25.11.2020.
Posjeta: 796
*