Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.22598/zefzg.2020.2.77
Korištenje poslovnih simulacijskih igara u obrazovnom procesu iz područja ekonomije u Republici Hrvatskoj (2009. Vs. 2020.)
Jovana Zoroja
orcid.org/0000-0003-2178-2913
; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Sažetak
Intenzivan razvoj i korištenje informacijsko-komunikacijskih tehnologija pozitivno utječe na povećanu primjenu različitih programa i alata u obrazovnom procesu. Simulacijske igre predstavljaju inovativan i fleksibilan pristup učenju, jer kreiraju poslovno okruženje koje sudionicima omogućuje učenje kroz iskustvo. Aktivno sudjelovanje u simulacijskim igrama osigurava sudionicima bolje razumijevanje teorijskog znanja te njegovu primjenu u različitim poslovnim situacijama. Ciljevi rada su dvostruki. Prvi cilj rada je predstaviti dobivene rezultate o primjeni simulacijski igara u nastavnom procesu na ekonomskim fakultetima u Republici Hrvatskoj u 2020. godini. Drugi cilj rada je usporediti dobivene rezultate o primjeni simulacijskih igara u 2020. godini s rezultatima iz 2009. godine. Namjera rada je utvrditi sličnosti i razlike stavova ispitanika o primjeni simulacijskih igara u nastavnom procesu u 2009. godini s rezultatima iz 2020. godine. Istraživanje je provedeno putem anketnog upitnika u kojem su sudjelovala 124 ispitanika koja su zaposlena na ekonomskim fakultetima u Republici Hrvatskoj. Dobiveni rezultati iz 2009. i 2020. godine uspoređeni su primjenom hi-kvadrat i t-testa. Ispitanici se slažu kako simulacijske igre doprinose zadovoljstvu studenata te kako pridonose kvaliteti obrazovnog procesa. Rezultati ponovljenog istraživanja u 2020. godini ne ukazuju na postojanje velikih razlika u primjeni simulacijskih igara u obrazovnom procesu. Nedovoljna primjena simulacijskih igara u nastavi je i dalje prisutna, unatoč prednostima primjene simulacijskih igara.
Ključne riječi
simulacijske igre; obrazovanje; Republika Hrvatska
Hrčak ID:
247696
URI
Datum izdavanja:
14.12.2020.
Posjeta: 1.140 *