Stručni rad
https://doi.org/10.3935/ljsr.v27i1.377
OBRAZOVANJE OBITELJSKIH MEDIJATORA U HRVATSKOM I MEĐUNARODNOM KONTEKSTU
Vanja Branica
orcid.org/0000-0001-5184-6645
; Studijski centar socijalnog rada, Pravni Fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Sažetak
U radu se daje prikaz obrazovanja za obiteljske medijatore iz perspektive broja sati i sadržaja obrazovnih programa u nekim državama članicama Europske unije i nekima izvan područja Europe gdje je obiteljska medijacija vrlo razvijena. Cilj je analizirati zajedničke i specifične odrednice u pogledu dužine trajanja obrazovanja, provedbe obrazovanja i sadržaja obrazovanja. Iz prikaza je vidljivo da ne postoji unificirana praksa obrazovanja za obiteljske medijatore te da se broj sati razlikuje među prikazanim državama. Obrazovni programi provode se u okviru stručnjačkih udruženja i organizacija koje se bave obiteljskom medijacijom ili u okviru fakulteta. Veća sličnost vidljiva je u sadržajima koji se pokrivaju obrazovnim programima, a kojima se pokrivaju znanja potrebna za provedbu obiteljske medijacije, tehnike i metode, načela, vrijednosti, pravne i psihosocijalne aspekte razumijevanja sadržaja i postupka medijacije. Osim teorijskim aspektima, značaj se pridaje metodama poučavanja koje potiču praktičnu provedbu tijekom nastave kao i neposredan praktičan rad uz superviziju.
Ključne riječi
obiteljska medijacija; obrazovanje; broj sati obrazovanja; sadržaj obrazovanja
Hrčak ID:
249214
URI
Datum izdavanja:
27.12.2020.
Posjeta: 2.563 *