Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

SURADNIČKO UČENJE U MLAĐOJ ŠKOLSKOJ DOBI

Anđelka Peko ; Učiteljski fakultet u Osijeku, Hrvatska
Marija Sablić ; Učiteljski fakultet u Osijeku, Hrvatska
Goran Livazović


Puni tekst: hrvatski pdf 206 Kb

str. 17-27

preuzimanja: 4.453

citiraj


Sažetak

Suradničko učenje zajedničko je učenje učenika u parovima ili malim skupinama s ciljem rješavanja zajedničkoga problema, istraživanja zajedničke teme ili nadogradnje uzajamne spoznaje radi stvaranja novih ideja, novih kombinacija ili jedinstvene inovacije.
Cilj je rada ispitati postoji li statistički značajna razlika u aktivnosti učenika između suradničkoga i tradicionalnoga oblika poučavanja. Istraživanje potvrđuje da suradničko učenje operacionalizirano metodom slagalice kod učenika potiče aktivnosti planiranja,
realizacije i evaluacije nastavnih sadržaja uz visoku razinu osjećaja zajedničkoga uspjeha, zajedničke odgovornosti i međusobnoga povjerenja.

Ključne riječi

suradničko učenje; izravno poučavanje; aktivno učenje, mlađa školska dob

Hrčak ID:

25024

URI

https://hrcak.srce.hr/25024

Datum izdavanja:

4.6.2006.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 8.006 *