Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

SADRŽAJNI ASPEKTI DIDAKTIKE ŠKOLSKOG VJERONAUKA

Jadranka Garmaz orcid id orcid.org/0000-0002-5239-1985 ; Katolički bogoslovni fakultet, Sveučilište u Splitu


Puni tekst: hrvatski pdf 128 Kb

str. 279-302

preuzimanja: 3.491

citiraj


Sažetak

Didaktika se bavi istraživanjem dinamike poucavanja/
ucenja u svrhu izgradnje teorija i umijeca planiranja, provedbe
i vrednovanja ciljanih procesa poucavanja/ucenja sukladno
subjektu, predmetu i situaciji. Za razliku od opce didaktike,
didaktika školskog vjeronauka znanstvena je refleksija ucenja
i poucavanja vjeronauka u školi ili teorija prakse vjeronaucne
nastave. Kao predmetna didaktika ona je u prvom redu upucena
na sadržaj vjeronauka kao školskog predmeta u interakciji s
antropološko-personalnim, društveno-kulturnim i institucionalnostrukturalnim
uvjetima u kojima se odvija nastava vjeronauka.
Zato ona promišlja, analizira i planira religijsko-pedagoške procese
ucenja/poucavanja u okviru školskog vjeronauka. Njezina zadaca
je progovoriti o povijesnom kontekstu i utemeljenju vjeronauka u
školi, didakticko–metodickim varijablama i personalnim uvjetima
nastave vjeronauka u školi kao i svim drugim unutarnjim i
vanjskim elementima vjeronaucnoga nastavnog procesa.

Ključne riječi

didaktika; školski vjeronauk; ucenje/ poucavanje vjere; predmetna-; religijska-; i kurikulumska didaktika; odgojno-obrazovni ciljevi

Hrčak ID:

25061

URI

https://hrcak.srce.hr/25061

Datum izdavanja:

21.9.2005.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 4.891 *