Stručni rad
UDŽBENIK U NOVOJ ŠKOLI
Ante Žužul
; Školska knjiga, Zagreb, Hrvatska
Dijana Vican
; Filozofski fakultet, Zadar, Hrvatska
Sažetak
Polazeći od udžbenika kao konstrukcijske i sadržajne okosnice odgoja, obrazovanja i nastave, autori raspravljaju o nemogućnosti njegova redizajniranja u odgojno-obrazovnom procesu u kojemu vlada odsutnost kritičkoga mišljenja njegovih sudionika.
Budući da se odgojno-obrazovna građa propituje u nastavi, jer je nastava inventura ideja, a nastavnik posreduje njezino propitivanje, onda su i nastava, kao simbioza ukupnoga obrazovanja, i nastavnik kao rodos obrazovanja, neposredni i nužni sudionici u kreaciji
udžbenika. Propitivanje nastavnoga plana i programa koji podrazumijeva postojanje udžbenika, prema tome i propitivanje udžbenika, nalazi se na poligonu koji se zove nastava, a kvalitativno restrukturiranje i redizajniranje u djelatnosti onih koji posreduju njegov sadržaj – nastavnika i učenika.
Ključne riječi
Hrčak ID:
25159
URI
Datum izdavanja:
10.5.2005.
Posjeta: 2.984 *