Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Primjena neprofitnog marketinga i strateško planiranje u visokoškolskoj knjižnici

Aleksandra Moslavac orcid id orcid.org/0000-0002-6209-5442 ; Knjižnica Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci


Puni tekst: hrvatski pdf 1.593 Kb

str. 9-26

preuzimanja: 349

citiraj


Sažetak

Rad razmatra mogućnosti primjene neprofitnog marketinga u visokoškolskoj knjižnici te implementiranje dobivenih rezultata u strateški plan knjižnice, s ciljem povećanja kvalitete knjižnične usluge i učinkovitog pozicioniranja knjižnice u okviru matične institucije. Metodološki pristup temelji se na sažetoj deskriptivnoj analizi marketinške teorije te na primjeru praktične primjene marketinškog alata – SWOT analize u Knjižnici Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci. U Knjižnici je provedena situacijska analiza SWOT matricom, koja je oblikovana na osnovi stavova korisnika prikupljenih anketom, nakon čega su doneseni zaključci o tome koje su snage, slabosti, mogućnosti i prijetnje za poslovanje Knjižnice. Mješovitim metodološkim pristupom, odnosno kombinacijom primjene marketinške metode i kvalitativnog istraživanja, dobiveni su rezultati koji su ukazali na moguće razvojne pravce Knjižnice i segmente poslovanja koja bi trebalo obuhvatiti strateškim planiranjem.

Ključne riječi

kvaliteta knjižnične usluge; marketing; strateško planiranje; SWOT analiza; visokoškolske knjižnice

Hrčak ID:

252319

URI

https://hrcak.srce.hr/252319

Datum izdavanja:

16.2.2021.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 905 *