Prethodno priopćenje
Utjecaj medija na turizam
Andrijana Kos Kavran
orcid.org/0000-0002-1441-0321
; Međimursko veleučilište u Čakovcu, Bana Josipa Jelačića 22a, 40000 Čakovec, Hrvatska
Robert Radiković
orcid.org/0000-0003-0714-9695
; Međimursko veleučilište u Čakovcu, Bana Josipa Jelačića 22a, 40000 Čakovec, Hrvatska
Daniel Herman
orcid.org/0000-0001-9399-6297
; Međimursko veleučilište u Čakovcu, Bana Josipa Jelačića 22a, 40000 Čakovec, Hrvatska
Sažetak
Ovaj rad bavi se oblicima medija te njihovom utjecaju na različite segmente života, a posebna pozornost obraća se na njihov utjecaj na turizam. Poseban fokus je na medijskim fenomenima koji generirajući medije imaju utjecaj na turizam, poput revolucije pametnih telefona i pop- kulturnoga turizma. Radi boljega razumijevanja kako se mediji koriste i kakav utjecaj imaju općenito, ali i kako su povezani s turizmom, u okviru rada provedeno je istraživanje razlika u korištenju medija na uzorku od 194 ispitanika iz Republike Hrvatske i Republike Austrije. Cilj istraživanja bio je utvrditi razlike i sličnosti među ispitanicima prilikom korištenja medija, a koje se odnose i na aktivnosti povezanih s turističkim kretanjima. Rezultati istraživanja pokazali su veći utjecaj televizije kao medija na ispitanike iz Republike Hrvatske, a veći utjecaj tiska na ispitanike iz Republike Austrije. Online mediji pokazali su se značajnima bez obzira na karakteristike ispitanika.
Ključne riječi
offline mediji; online mediji; turizam; Republika Hrvatska; Republika Austrija
Hrčak ID:
252336
URI
Datum izdavanja:
8.2.2021.
Posjeta: 1.572 *