Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

Utjecaj medija na turizam

Andrijana Kos Kavran orcid id orcid.org/0000-0002-1441-0321 ; Međimursko veleučilište u Čakovcu, Bana Josipa Jelačića 22a, 40000 Čakovec, Hrvatska
Robert Radiković orcid id orcid.org/0000-0003-0714-9695 ; Međimursko veleučilište u Čakovcu, Bana Josipa Jelačića 22a, 40000 Čakovec, Hrvatska
Daniel Herman orcid id orcid.org/0000-0001-9399-6297 ; Međimursko veleučilište u Čakovcu, Bana Josipa Jelačića 22a, 40000 Čakovec, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 814 Kb

str. 23-31

preuzimanja: 419

citiraj


Sažetak

Ovaj rad bavi se oblicima medija te njihovom utjecaju na različite segmente života, a posebna pozornost obraća se na njihov utjecaj na turizam. Poseban fokus je na medijskim fenomenima koji generirajući medije imaju utjecaj na turizam, poput revolucije pametnih telefona i pop- kulturnoga turizma. Radi boljega razumijevanja kako se mediji koriste i kakav utjecaj imaju općenito, ali i kako su povezani s turizmom, u okviru rada provedeno je istraživanje razlika u korištenju medija na uzorku od 194 ispitanika iz Republike Hrvatske i Republike Austrije. Cilj istraživanja bio je utvrditi razlike i sličnosti među ispitanicima prilikom korištenja medija, a koje se odnose i na aktivnosti povezanih s turističkim kretanjima. Rezultati istraživanja pokazali su veći utjecaj televizije kao medija na ispitanike iz Republike Hrvatske, a veći utjecaj tiska na ispitanike iz Republike Austrije. Online mediji pokazali su se značajnima bez obzira na karakteristike ispitanika.

Ključne riječi

offline mediji; online mediji; turizam; Republika Hrvatska; Republika Austrija

Hrčak ID:

252336

URI

https://hrcak.srce.hr/252336

Datum izdavanja:

8.2.2021.

Posjeta: 1.160 *