Oeconomica Jadertina, Vol. 11 No. 1, 2021.
Izvorni znanstveni članak
Kvantitativna analiza emocionalnog doživljaja gostiju u restoranima Opatijske rivijere
Suzana Marković
orcid.org/0000-0001-7035-1293
; Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu,
Sveučilište u Rijeci
Sanja Raspor Janković
; Veleučilište u Rijeci
Matina Gjurašić
orcid.org/0000-0002-0378-9022
; Institut za turizam
Sažetak
U ekonomiji doživljaja ljudi više ne kupuju proizvode i usluge, nego iskustva koja im pružaju snažne emocionalne i iskustvene reakcije. Iako se koncepti kvalitete usluga i zadovoljstva klijenta istražuju niz godina, i dalje se nalaze u fokusu znanstvenih i stručnih istraživanja. Međutim, malo je radova koji mjere i istražuju emocionalni doživljaj gostiju u restoranima. Stoga je cilj ovoga rada iscrpno analizirati dosadašnja istraživanja koja se bave ovim konceptima i razviti instrument DINEXPE za mjerenje emocionalnog doživljaja gostiju u restoranu. U tu svrhu razvijen je upitnik koji se sastoji od 35 varijabli, a u analizi prikupljenih podataka primijenjene su metode statističke analize. Uzorak čini 195 gostiju restorana koji su posjetili astronomski festival u Lovranu (Opatijska rivijera) u travnju 2018. godine. Rezultati ovoga istraživanja pomoći će voditeljima restorana u hrvatskom turizmu, pa i šire, u razumijevanju svojih gostiju te u dizajniranju kvalitete usluga koja će biti u skladu s njihovim očekivanjima.
Ključne riječi
kvaliteta usluga; zadovoljstvo; lojalnost; emocije; restorani Opatijske rivijere; kvantitativna analiza
Hrčak ID:
258749
URI
Datum izdavanja:
11.6.2021.
Posjeta: 1.508 *