Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Kvantitativna analiza emocionalnog doživljaja gostiju u restoranima Opatijske rivijere

Suzana Marković orcid id orcid.org/0000-0001-7035-1293 ; Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Sveučilište u Rijeci
Sanja Raspor Janković ; Veleučilište u Rijeci
Matina Gjurašić orcid id orcid.org/0000-0002-0378-9022 ; Institut za turizam


Puni tekst: hrvatski PDF 563 Kb

str. 19-40

preuzimanja: 651

citiraj


Sažetak

U ekonomiji doživljaja ljudi više ne kupuju proizvode i usluge, nego iskustva koja im pružaju snažne emocionalne i iskustvene reakcije. Iako se koncepti kvalitete usluga i zadovoljstva klijenta istražuju niz godina, i dalje se nalaze u fokusu znanstvenih i stručnih istraživanja. Međutim, malo je radova koji mjere i istražuju emocionalni doživljaj gostiju u restoranima. Stoga je cilj ovoga rada iscrpno analizirati dosadašnja istraživanja koja se bave ovim konceptima i razviti instrument DINEXPE za mjerenje emocionalnog doživljaja gostiju u restoranu. U tu svrhu razvijen je upitnik koji se sastoji od 35 varijabli, a u analizi prikupljenih podataka primijenjene su metode statističke analize. Uzorak čini 195 gostiju restorana koji su posjetili astronomski festival u Lovranu (Opatijska rivijera) u travnju 2018. godine. Rezultati ovoga istraživanja pomoći će voditeljima restorana u hrvatskom turizmu, pa i šire, u razumijevanju svojih gostiju te u dizajniranju kvalitete usluga koja će biti u skladu s njihovim očekivanjima.

Ključne riječi

kvaliteta usluga; zadovoljstvo; lojalnost; emocije; restorani Opatijske rivijere; kvantitativna analiza

Hrčak ID:

258749

URI

https://hrcak.srce.hr/258749

Datum izdavanja:

11.6.2021.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.554 *