Željeznice 21, Vol. 20 No. 2, 2021.
Stručni rad
ANALIZA SAVJETOVANJA S PREDSTAVNICIMA KORISNIKA USLUGA ŽELJEZNIČKOGA TERETNOG I PUTNIČKOG PRIJEVOZA
Ivica Škrtić
orcid.org/0000-0002-3611-5999
Ivan Šimunec
orcid.org/0000-0003-0364-9916
Sažetak
HAKOM kao nacionalno regulatorno tijelo na temelju zakonske odredbe provodi redovito savjetovanje s predstavnicima korisnika željezničkih usluga kako bi uzelo u obzir njihova stajališta o tržištu željezničkih usluga. Na liberaliziranome tržištu željezničkoga teretnog prijevoza zadovoljstvo korisnika prijevoza posebno dolazi do izražaja zbog većega broja prijevoznika čiji cilj treba biti maksimalno udovoljiti potrebama korisnika usluge. Redovito istraživanje zadovoljstva korisnika uslugom željezničkoga prijevoza treba biti putničkome prijevozniku i svim teretnim prijevoznicima jedan od najvažnijih prodajnih i marketinških alata za postizanje zadovoljstva krajnjega korisnika i povećanje tržišnoga udjela prijevoznika.
Ključne riječi
željeznički prijevoznik; upravitelj infrastrukture; operator uslužnoga objekta; teretni prijevoz; putnički prijevoz.
Hrčak ID:
259610
URI
Datum izdavanja:
16.6.2021.
Posjeta: 910 *