Izvorni znanstveni članak
Mjerenje vrijednosti marke
Tihomir Vranešević
Mira Marušić
Sažetak
Noviji razvoj u marketingu je doveo do novih izazova u upravljanju
markama. Potreba za mjerenjem vrijednosti marke je postala jako bitna i zato su se razvile
mnogobrojne istraživačke metode. U prvom dijelu rada objašnjeno je pet najkorištenijih
metoda: Brand Asset Valuator, Wunderman Brand Experience Scorecard, Millward Brown
BrandDynamics, Conversion Model and Substitutability Method. U drugom djelu rada
predstavljeno je istraživanje iz Hrvatske za čokoladne marke koristeći Substitutability
Method. Ispitivanje je provedeno na uzorku petsto ispitanika u šest regija. Koristili su se
metodom upitnika i telefonskog intervjua. Analiza je rezultirala sa šest skupina potrošača
čokolade koji su poslužili kao jako dobra podloga za marketinšku strategiju.
Ključne riječi
Upravljanje markom; mjerenje vrijednosti marke
Hrčak ID:
26179
URI
Datum izdavanja:
1.12.2003.
Posjeta: 8.758 *