Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Može li se konkurentnost hrvatskih maloprodavača temeljiti na izvornim hrvatskim proizvodima?

Vesna Brčić-Stipčević
Sanda Renko


Puni tekst: hrvatski pdf 229 Kb

str. 163-175

preuzimanja: 2.087

citiraj


Sažetak

Republika Hrvatska postala je dio svjetskog tržišta i multinacionalni
maloprodajni lanci s ponudom širokog spektra prehrambenih proizvoda iz različitih zemalja
postupno preuzimaju dio hrvatskih potrošača. Hrvatska maloprodajna poduzeća moraju
stoga pronaći način kako konkurirati u novonastalim tržišnim uvjetima. Autorice ovoga
rada analiziraju ulogu asortimana u postizanju konkurentske prednosti hrvatskih maloprodajnih
poduzeća stavljajući naglasak na značenje podrijetla prehrambenih proizvoda koji se
pojavljuju na policama prodavaonica. Rezultati istraživanja provedenog na reprezentativnom
uzorku stanovništva Republike Hrvatske pokazali su da su hrvatski potrošači upoznati
s prednostima i nedostacima genetski modificirane hrane i žele da im se osigura njihovo
temeljno pravo na izbor i hranu (jer ona predstavlja jednu od primarnih ljudskih potreba)
koja ne ugrožava njihovo zdravlje.

Ključne riječi

Maloprodaja; GMF (genetically modified food = genetski modificirana hrana); konkurentnost

Hrčak ID:

26181

URI

https://hrcak.srce.hr/26181

Datum izdavanja:

1.12.2003.

Posjeta: 2.954 *