Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Empirijska potvrda opravdanosti primjene maloprodajnog aksioma

Vesna Brčić-Stipčević
Sanda Renko


Puni tekst: hrvatski pdf 298 Kb

str. 211-225

preuzimanja: 2.078

citiraj


Sažetak

Često se kaže da su za uspjeh maloprodajnog poduzeća najvažnije tri
stvari: "lokacija, lokacija i lokacija" te da odabir pravog mjesta za otvaranje i/ili izgradnju
prodajnog objekta automatski jamči i poslovni uspjeh. Potaknute ovim tvrdnjama autorice
ovoga rada smatrale su pravim izazovom istražiti može li se na primjeru tržišta zemlje u
procesu tranzicije govoriti o opravdanosti ovoga aksioma. Rezultati istraživanja provedenog
na reprezentativnom uzorku stanovništva Republike Hrvatske pokazali su kako lokacija
igra značajnu ulogu u postizanju konkurentskih prednosti hrvatskih maloprodavača te su
time potvrdili kako je hrvatskim potrošačima i u uvjetima dominacije strategije niskih
cijena u maloprodaji, lokacija, odnosno blizina prodavaonice, presudna za donošenje
odluke u kome će prodajnom objektu realizirati svoju kupovinu.

Ključne riječi

Lokacija; maloprodaja; izbor prodavaonice; maloprodajni aksiom

Hrčak ID:

26222

URI

https://hrcak.srce.hr/26222

Datum izdavanja:

1.12.2005.

Posjeta: 3.087 *