Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Financijska analiza stare i nove medijske industrije u doba Covid 19: komparacija Warner Music Group i Spotify

Joško Lozić orcid id orcid.org/0000-0001-5568-5279 ; Sveučilište Sjever, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 391 Kb

str. 65-72

preuzimanja: 216

citiraj


Sažetak

Globalna pandemija Covid 19 financijski je pogodila sve vrste industrija. Cilj je
ovoga rada analizirati rezultate financijskoga poslovanja korporacija iz „stare“ i „nove“
medijske industrije. Unutar medijske industrije, istraživanje se fokusira na glazbenu industriju.
Kao pripadnik „stare“ medijske industrije, u segmentu glazbene industrije, odabrana je
korporacija Warner Music Group nastala još u razdoblju kasne moderne i „brick-and-mortar“
prodavaonica gramofonskih ploča. Za predstavnika „nove“ medijske industrije, u segmentu
glazbene industrije, odabrana je streaming platforma Spotify. Obje korporacije ostvaruju
prihode unutar segmenta glazbene industrije na globalnom tržištu. Globalna glazbena
industrija bila je posebno financijski pogođena digitalizacijom proizvodnih procesa te su
ukupni prihodi opadali sve do prije nekoliko godina. U posljednjih je godinu dana globalna
pandemija Covid 19 značajno ograničila poslovne aktivnosti glazbene industrije te su prihodi
pali u odnosu na prihodna razdoblja.

Ključne riječi

nova medijska industrija; ekonomija platformi; Warner Music Group; Spotify; Covid 19

Hrčak ID:

262659

URI

https://hrcak.srce.hr/262659

Datum izdavanja:

23.9.2021.

Posjeta: 520 *