hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

Izvođenje inovativnih metoda učenja u visokoškolskim obrazovnim ustanovama

Dubravka Celinšek   ORCID icon orcid.org/0000-0003-0726-8061 ; Univerzitet Primorska, Fakultet za menadžment, Koper, Slovenija
Mirko Markič   ORCID icon orcid.org/0000-0002-5370-7355 ; Univerzitet Primorska, Fakultet za menadžment, Koper, Slovenija

Puni tekst: hrvatski, pdf (131 KB) str. 51-67 preuzimanja: 1.289* citiraj
APA 6th Edition
Celinšek, D. i Markič, M. (2008). Izvođenje inovativnih metoda učenja u visokoškolskim obrazovnim ustanovama. Revija za sociologiju, 39 (1-2), 51-67. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/26505
MLA 8th Edition
Celinšek, Dubravka i Mirko Markič. "Izvođenje inovativnih metoda učenja u visokoškolskim obrazovnim ustanovama." Revija za sociologiju, vol. 39, br. 1-2, 2008, str. 51-67. https://hrcak.srce.hr/26505. Citirano 01.08.2021.
Chicago 17th Edition
Celinšek, Dubravka i Mirko Markič. "Izvođenje inovativnih metoda učenja u visokoškolskim obrazovnim ustanovama." Revija za sociologiju 39, br. 1-2 (2008): 51-67. https://hrcak.srce.hr/26505
Harvard
Celinšek, D., i Markič, M. (2008). 'Izvođenje inovativnih metoda učenja u visokoškolskim obrazovnim ustanovama', Revija za sociologiju, 39(1-2), str. 51-67. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/26505 (Datum pristupa: 01.08.2021.)
Vancouver
Celinšek D, Markič M. Izvođenje inovativnih metoda učenja u visokoškolskim obrazovnim ustanovama. Revija za sociologiju [Internet]. 2008 [pristupljeno 01.08.2021.];39(1-2):51-67. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/26505
IEEE
D. Celinšek i M. Markič, "Izvođenje inovativnih metoda učenja u visokoškolskim obrazovnim ustanovama", Revija za sociologiju, vol.39, br. 1-2, str. 51-67, 2008. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/26505. [Citirano: 01.08.2021.]

Sažetak
Danas su visokoškolske ustanove sve više izložene konkurenciji i zbog toga su konstantne promjene i inovacije od iznimne važnosti. Problemsko učenje (PU), inovacija koju predstavljamo u ovom članku, najvažnija je inovacija na području profesionalnog obrazovanja. PU je usmjereno razvijanju sposobnosti, a ne samo prikupljanju znanja. Studenti rade u timu uz pomoć nastavnika ili mentora-savjetnika rješavajući probleme vezane za struku, te tako razvijaju nove vještine. Naše je istraživanje zasnovano na analizi slučaja, a poduprto je upitnicima te intervjuima. Obradili smo tipičan primjer slovenske visokoškolske ustanove, koja provodi učenje stranih jezika struke na način PU. U ovoj analizi slučaja sudjelovali su studenti i nastavnici (nastavnici stranih jezika i nastavnici stručnih predmeta). Članak se usredotočuje na uvođenje PU u visokoškolsku ustanovu, razvoj učeće organizacije te prednosti koje ova inovacija donosi studentima: dubinski pristup učenju i timski rad, koji omogućavaju veću kvalitetu učenja i prijenos znanja s pojedinca na tim. Za ovaj način poučavanja nastavnici trebaju nova znanja i vještine.

Ključne riječi
UČEĆA ORGANIZACIJA; VISOKOŠKOLSKE OBRAZOVNE USTANOVE; UVOĐENJE PROMJENA; PROBLEMSKO UČENJE; OSPOSOBLJAVANJE NASTAVNIKA; DUBINSKI PRISTUP UČENJU

Hrčak ID: 26505

URI
https://hrcak.srce.hr/26505

[engleski]

Posjeta: 2.129 *