Stručni rad
https://doi.org/10.54478/ers.30.43.9
Primjer godišnjeg izvedbenog kurikuluma za drugi razred OŠ Pehlin
Biljana Trajkovski
; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci
Sažetak
Na uzorku od 20 ispitanika starih 8 godina ± 6 mjeseci (10 dječaka i 10 djevojčica), OŠ Pehlin, bio je primijenjen sustav baterije mjernih instrumenata od ukupno 12 varijabli (5 morfoloških, 6 motoričkih i jedna funkcionalna), s ciljem utvrđivanja razine antropoloških obilježja radi optimalnog programiranja, odnosno optimalnog prilagođavanja zadataka, sadržaja, volumena opterećenja i metoda rada autentičnim potrebama mjerenih učenika.
Podatci su dobiveni primjenom osnovnih statističkih parametara (AS, SD) skupina po spolu i uspoređeni su s vrijednostima za taj uzrast u Republici Hrvatskoj (Findak i suradnici, 1996). Temeljem analize izračunatih rezultata u morfološkim varijablama može se zaključiti da su i djevojčice i dječaci skladno građeni i da nemaju izrazitije količine masti u tijelu. U prostoru motoričkih sposobnosti analiza dobivenih rezultata ukazuje kod djevojčica na nešto nižu razinu statičke snage ruku i ramenog pojasa (MIV) i eksplozivne snage nogu (MSD), dok je kod dječaka niža razina sposobnosti izražena u testu eksplozivne snage nogu (MSD). Učenici i učenice su dobrih funkcionalnih sposobnosti.
Ključne riječi
antropološka obilježja, učenici i učenice, programiranje
Hrčak ID:
265160
URI
Datum izdavanja:
5.11.2021.
Posjeta: 1.077 *