Izvorni znanstveni članak
Jeste li online ili uživo?: obrazovni proces u vrijeme pandemije bolesti COVID-19
Jadranka Junačko
orcid.org/0000-0002-8164-3141
; Tehnička škola Slavonski Brod
Sažetak
Jeste li online ili uživo? – pitanje je koje je u posljednjih godinu dana bilo svakodnevica svakog odgojno-obrazovnog djelatnika, učenika, roditelja... Okolnosti SARS-CoV2 infekcije i bolesti COVID-19 dovele su sve, pa tako i obrazovni sektor, pred izazove o kojima će se zasigurno dugo raspravljati. Potpuno zatvaranje ili neki drugačiji oblik hibridnog rada, ubrzali su razvoj rada u mrežnom okruženju unutar obrazovnih ustanova kako proces učenja ne bi bio narušen.
Svi dionici obrazovnog procesa morali su u kratkom vremenu savladati nove oblike rada, a prije svega digitalne vještine. Nastavnici su se kao nositelji obrazovnog procesa susreli s kreiranjem, stvaranjem i dijeljenjem obrazovnog digitalnog sadržaja kao jedinim oblikom poučavanja u novonastaloj situaciji. Iako su digitalni alati i rad u online okruženju mnogim nastavnicima poznati i od prije, velika se većina prvi put susretala s takvim oblikom rada. Kako bi utvrdili učinkovitost i kvalitetu izvođenja nastave na daljinu, provedeno je istraživanje u srednjim školama Brodsko-posavske županije, onako kako ga doživljavaju nastavnici i stručni suradnici, s naglaskom na rad školskih knjižnica kao pružatelja podrške nastavnom procesu.
Ključne riječi
Hrčak ID:
265646
URI
Datum izdavanja:
24.11.2021.
Posjeta: 1.731 *