Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.31823/d.29.3.5

Od ideje održivosti / održivoga razvoja do odgoja i obrazovanja za održivi razvoj u školama

Renata Jukić orcid id orcid.org/0000-0003-1433-5920 ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Osijeku, Osijek, Hrvatska
Sara Kakuk orcid id orcid.org/0000-0002-5368-7788 ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Osijeku, Osijek, Hrvatska
Emanuela Ham orcid id orcid.org/0000-0001-8179-2801 ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Osijeku, Osijek, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 200 Kb

str. 375-393

preuzimanja: 29

citiraj


Sažetak

Današnje, postmoderno vrijeme, vrijeme ambivalentnih vrijednosti upozorava na potrebu usvajanja novih vrijednosnih paradigmi unutar odgojno-obrazovnoga sustava. Održivi razvoj držimo znanstvenim konceptom, filozofijom življenja suvremenoga čovjeka i praksom razvoja kojom se postiže ravnoteža ekonomsko-socijalno-ekoloških ciljeva za dobrobit budućih generacija. Današnjica narušenih općeljudskih vrijednosti upućuje čovjeka odgovornom odnosu prema okolini prihvaćajući održivi razvoj kao filozofski pristup i pragmatično djelovanje sa sustavom temeljnih ljudskih vrijednosti i djelovanja. U tom smislu implementiranje ciljeva, zadataka i sadržaja održivoga razvoja u suvremeni kurikul mora postati imperativ suvremene škole. Rad razmatra ulogu odgoja i obrazovanja za održivi razvoj u suvremenoj školi dajući pregled znanstvenih pogleda uz kritičko promišljanje navedene problematike.

Ključne riječi

kroskurikularni pristup, kritičko promišljanje, održivi razvoj, odgoj i obrazovanje za održivi razvoj, stavovi i vrijednosti održivosti, odgoj, suvremeni kurikul

Hrčak ID:

265983

URI

https://hrcak.srce.hr/265983

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 69 *